Nzoric, come tickle me a bit buddy (1 Viewer)

Hængebøffer

Senior Member
Jun 4, 2009
25,185
Nej det skal jeg skam ikke :p . Som Deep C siger er det næsten en skam at kalde det et derby, jeg er holdt op med at følge med i dansk fodbold efterhånden.
Om så Brøndby ryger i 2. division er det stadig DERBY!
Det har jeg sgu da heller aldrig gjort. Jeg er bare fan af Brøndbys fans :D og derby uden restriktioner med billetter til 90 kr., det er for godt at sige nej til.

Nzoric

Grazie Mirko
Jan 16, 2011
37,868
Om så Brøndby ryger i 2. division er det stadig DERBY!
Det har jeg sgu da heller aldrig gjort. Jeg er bare fan af Brøndbys fans :D og derby uden restriktioner med billetter til 90 kr., det er for godt at sige nej til.
Og så får vi simpelthen så meget pik til den kamp. Ellers tak :D

OP
JCK

JCK

Biased
JCK
May 11, 2004
125,382
  • Thread Starter #238
    people here would kill to see juve in CL, regardless of result going to support juve at the actual game has to get you psyched man, whats wrong buddy?? :p
    Nothing wrong at all but Juve this season has been stale in my opinion, we haven't played one single convincing match yet. Of course I look forward to cheer for them but I am not having any expectations at all, the match is not as easy as it appears to be.

OP
    JCK

JCK

Biased
    JCK
    May 11, 2004
    125,382
  • Thread Starter #240
    The fact that I will be missing an extremely boring workshop the next day at work is enough of a blast for me :D

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 1)