Huntelaar wil nog één jaar Ajax
Klaas-Jan Huntelaar lijkt komend seizoen nog in de Eredivisie te voetballen. De aanvaller van Ajax staat in de belangstelling van Manchester United, maar geeft zelf de voorkeur aan nog één jaar Nederland.
Tegenover het Algemeen Dagblad laat de international weten dat hij volgend jaar nog in Amsterdam te zien is. "Nog een jaar in Nederland is het beste voor mij," aldus Huntelaar "Ik probeer te kijken naar waar ik zelf sta en hoe het totaalplaatje eruitziet. Wat past het beste bij de weg die ik wil bewandelen? Die dingen weeg je zo goed mogelijk af. Ik speel nu anderhalf jaar bij Ajax en ik heb niet het gevoel dat ik hier al klaar ben."
Op de vermeende interesse van vele buitenlandse topclubs reageert de spits laconiek. "Ik moet er wel om lachen, om al die verhalen. Ik las ergens zelfs dat ik al verkocht was voor weetikveel miljoen euro. Mijn salaris hadden ze er ook alvast bijgezet. Als er iets te melden valt, meld ik het zelf wel. En op dit moment speelt er niets, dus ze doen allemaal maar."
---------------------------------------------
Huntelaar want's to stay one more year in ajax...