Saviola rekent op vertrek
De kans lijkt klein te zijn dat Javier Saviola ook volgend seizoen nog in het shirt van FC Barcelona te bewonderen. Het contract van de Argentijn loopt na dit seizoen ten einde en een verlenging lijkt er niet in te zitten.
"Het is mijn intentie hier te blijven, maar ik heb nog geen aanbieding gekregen. Als hierin geen verandering komt, zal ik vertrekken", aldus Saviola.
Txiki Beguiristain, sportief directeur bij de Catalanen, acht de kans op een contractverlenging inderdaad klein in. "Zijn contractverlenging vormt nog geen prioriteit voor ons."
El Conejito (Het Konijntje), zoals zijn bijnaam luidt, speelt sinds de zomer van 2001 voor Barcelona. Na drie seizoenen vertrok hij op huurbasis eerst een jaar naar AS Monaco, om vervolgens een seizoen voor Sevilla uit te komen. Dit seizoen heeft hij tot dusver veertien wedstrijden en vijf doelpunten op zijn naam staan.