[ITA] Serie A 2013/2014 (63 Viewers)

adRHCP

Senior Member
Nov 7, 2012
6,635
Napoli Coach Rafa Benitez says if Gareth Bale is worth €100m, “then Marek Hamsik is priceless.”

This is not the first time the former Chelsea and Liverpool tactician has praised Hamsik, as he also declared the Slovak was “more tactically intelligent” than Steven Gerrard.

“Is Bale worth the €100m Real Madrid paid for him? In this market if you say an outlandish figure then a club comes along and pays it,” Benitez told SportMediaset.

“In that case, I say Hamsik is priceless and is not for sale, because we do not want to lose him.

Source: Football-Italia.net

Vlad

In Allegri We Trust
May 23, 2011
24,064
Abete: "I'm Juventino, it's not a secret..." -Tuttosport

«Il mio tifo juventino, tuttavia, non è un mistero. Quando mi intervistarono all’inaugurazione dello Stadium, dissi: con il club possono esserci su certi argomenti posizioni diverse, ma è certo che io ho visto, da tifoso, più finali di Champions della maggior parte dei presenti. Ne ho persa solo una: nel 1985 ero all’Heysel, due anni prima ero ad Atene. E all’epoca non avevo nessun ruolo federale, ero semplice tifoso: sono entrato in Federazione nel 1988. Forse posso essere tacciato di un ruolo interpretato male, ma non di mancanza di passione nei confronti dei colori bianconeri».

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 57)