Jeg er her, Martin er polsk men har bodd i Norge veldig lenge, så han er i hvertfall halvt norsk vil jeg si. Ellers er det endel nordmenn rundt her, få som er faste. Juve89 fra Bergen er vel den jeg har sett poste mest i det siste. Vært Juve fan lenge?
Alsta va fan jag forstod ingenting av den dar forsta "post". Och va fan fins det inga svenskar har? Forstar inte ett skit av Danska, forstar norrmannen battre.
PS: som ni ser ja kan inte skriva de svenska bokstaverna for att jag har en amrikansk tangentbord
jag är svensk. Jag förstår inte heller Danska, Finska. Jag förstår Norrmännen till viss del om dem kan upprepa det dom säger och prata lite saktare men för det mesta så ber jag dem prata engelska med mig.
++ [ originally posted by David Del Piero ] ++
jag är svensk. Jag förstår inte heller Danska, Finska. Jag förstår Norrmännen till viss del om dem kan upprepa det dom säger och prata lite saktare men för det mesta så ber jag dem prata engelska med mig.
Svensk men förstår en del danska eftersom mamma är dansk. Norska förstår man lite av, i alla fall de som kommer från Oslo trakten. Finska däremot fattar jag inte ett dugg av.
Altsa va fan handlar den har "thread"-en om egentligen? De verkar vara mer norska folk har. Finns de nagon Upplanning har forresten? Ja vaxte fan upp i Uppsala!
on täällä tainnut olla pari muutakin tyyppiä, mutta enemmistö pysyy FF:n parissa, kiitos I.V:n, joka muuten kirjoitti joskus tännekin juuri tällä venom-nimimerkillä.