Do you speak Danish/Norwegian/Swedish/Finnish ? (1 Viewer)

gray

Senior Member
Moderator
Apr 22, 2003
30,260
#82
++ [ originally posted by Hydde ] ++
its my imagination.-...or bloody posted something this month?
++ [ originally posted by Graham ] ++
IULIA!?!?
WHERE HAVE YOU BEEN FOR THE PAST FEW MONTHS SIS:fero:
(This is gray btw)
She did, but we haven't heard from her since. Damn I miss that girl
 

Gaston

New Member
Feb 8, 2004
42
#86
TO BARBAREZ FAN...

There are many bosnian people here in Norway you know... My bestfriend is from Bosnia....Sanin..

Sta ima?:cheesy:
 

Torkel

f(s+1)=3((s +1)-1=3s
Jul 12, 2002
3,537
#88
++ [ originally posted by Gaston ] ++
Hvor mange norske er det i dette forumet egentlig? Og er Presidenten norsk?? Martin?

Kult....Per Ravn Omdal? Hehe...
Jeg er her, Martin er polsk men har bodd i Norge veldig lenge, så han er i hvertfall halvt norsk vil jeg si. Ellers er det endel nordmenn rundt her, få som er faste. Juve89 fra Bergen er vel den jeg har sett poste mest i det siste. Vært Juve fan lenge?
 

Zé Tahir

JhoolayLaaaal!
Moderator
Dec 10, 2004
29,281
#90
Alsta va fan jag forstod ingenting av den dar forsta "post". Och va fan fins det inga svenskar har? Forstar inte ett skit av Danska, forstar norrmannen battre.
PS: som ni ser ja kan inte skriva de svenska bokstaverna for att jag har en amrikansk tangentbord
 

Daddi

Cuadrado is juan hell of a derby king!
Oct 27, 2004
7,900
#91
jag är svensk. Jag förstår inte heller Danska, Finska. Jag förstår Norrmännen till viss del om dem kan upprepa det dom säger och prata lite saktare ;) men för det mesta så ber jag dem prata engelska med mig.

Heja Sverige, Heja Zlatan! HEJA JUVENTUS!!
 

mikko

Junior Member
Dec 9, 2004
107
#93
++ [ originally posted by venom ] ++
Miks tossa otsikossa on listattu suomi vaihtoehdoksi ja kukaan ei ole edes yhtä ainoaa sanaa suomeks kirjoittanut :confused:

No korjaantuipa sekin vika nyt :cool:

Ja toisekseen, oonko mä ainoa suomenkielinen täällä?
:D Et ole ainut finnish taitaja, kyllä tuo minultakin taittuu ihan melko sujuvasti:cheesy:

Minä olen tainut törmätä tällä foorumilla nyt kahteen suomalaiseen minun lisäksi.
 

Zlatan

Senior Member
Jun 9, 2003
23,049
#94
++ [ originally posted by David Del Piero ] ++
jag är svensk. Jag förstår inte heller Danska, Finska. Jag förstår Norrmännen till viss del om dem kan upprepa det dom säger och prata lite saktare ;) men för det mesta så ber jag dem prata engelska med mig.

Heja Sverige, Heja Zlatan! HEJA JUVENTUS!!
Heja till dig ockso (I dont know if is right, I havent been to Sweden for 8 years now).
 

Loppan

Senior Member
Jul 13, 2002
2,528
#95
Svensk men förstår en del danska eftersom mamma är dansk. Norska förstår man lite av, i alla fall de som kommer från Oslo trakten. Finska däremot fattar jag inte ett dugg av.
 

Zé Tahir

JhoolayLaaaal!
Moderator
Dec 10, 2004
29,281
#96
Altsa va fan handlar den har "thread"-en om egentligen? De verkar vara mer norska folk har. Finns de nagon Upplanning har forresten? Ja vaxte fan upp i Uppsala!
 

Gaston

New Member
Feb 8, 2004
42
#97
Poenget er egentlig bare å se og snakke med skandinaviske medfans;)

Noen fra Kr.sand her? Sjansen er vel 1/100000....hehe

GODT NYTTÅR!!!!!!
 

Erkka

Senior Member
Mar 31, 2004
3,863
#98
++ [ originally posted by mikko ] ++


:D Et ole ainut finnish taitaja, kyllä tuo minultakin taittuu ihan melko sujuvasti:cheesy:

Minä olen tainut törmätä tällä foorumilla nyt kahteen suomalaiseen minun lisäksi.
on täällä tainnut olla pari muutakin tyyppiä, mutta enemmistö pysyy FF:n parissa, kiitos I.V:n, joka muuten kirjoitti joskus tännekin juuri tällä venom-nimimerkillä.
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 1)