Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (32 Viewers)

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,828
en je nieuwe huis?
al oranje versieringen opgehangen :D

Ik heb er echt zin in, vind het altijd wel leuk zo'n groot toernooi iedereen vrolijk en achter oranje en geen haat tussen ajax, feyenoord enz.

Hup Holland!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

iemand trouwens vette avatar voor mij de komende weken
eentje met van persie graag :heart:

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,131
Nee man nog 2 wedstrijden :D ik moet wel zeggen dat ik 10minuten naar voren heb lopen staren na de wedstrijd, ongelofelijk dit.
Kijk verliezen is altijd klote en het word nu enorm zwaar, maar de bal is rond. Ik acht ons niet kansloos de laatste 2 groupswedstrijden maar er beginnen scheuren teontstaan in de selectie.
VDV, de Jong en Huntelaar zouden klaar zijn met vMarwijk. Terwijl ze nu juist de koppen bij elkaar zouden moeten steken.

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,887
Oei, had ik nog niet gehoord. Da's geen goed teken natuurlijk.
Wordt toch heel moeilijk voor jullie. En dan net tegen de Duitsers ook...

Denk je dat V Marwijk dezelfde basisopstelling gaat kiezen? Ik heb toch een paar twijfelachtige dingen gezien moet ik zeggen. Verassend genoeg ook Van Persie die op een Borriello- niveau acteerde.

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,131
Oei, had ik nog niet gehoord. Da's geen goed teken natuurlijk.
Wordt toch heel moeilijk voor jullie. En dan net tegen de Duitsers ook...

Denk je dat V Marwijk dezelfde basisopstelling gaat kiezen? Ik heb toch een paar twijfelachtige dingen gezien moet ik zeggen. Verassend genoeg ook Van Persie die op een Borriello- niveau acteerde.
Ja tkan natuurlijk ook media onzin zijn, maar ik snap bijvoorbeeld niet dat meneer RVP gewoon staat tebellen wanneer er net een belangrijke wedstrijd is verloren.
Ik vind het juist leuk om tegen de Duitsers tespelen, nu moeten ze volle bak gaan!

Denk idd dat het dezelfde basiself is als tegen Denemarken, al zou ik Huntelaar wisselen met Affelay en Huntelaar in het centrum, en dan RVP en Robben veel van positie wisselen.

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,828
Het Ek is denk ik over. Gelukkig zegt de televaag dat wat pat zegt.

Maar van mij mag Bert eruit na het Ek. Én ik hoop dat frank het wil doen dan.

Ik zie Bert wéér met dezelfde namen spelen woensdag en dan gaan verdedigen. Ik was er ook goed ziek van zaterdag. Kan het nog steeds niet geloven. Leek wel een amateur wedstrijd waar ik naar keek.

Enige lichtpuntje is Willems en Sneijder.

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,887
al zou ik Huntelaar wisselen met Affelay en Huntelaar in het centrum, en dan RVP en Robben veel van positie wisselen.
Dat klinkt niet slecht, zou wel eens kunnen werken. Veel, te veel misschien, hangt natuurlijk altijd af van Robben bij jullie. En die blijft toch met oogkleppen spelen. Wanneer het voor hem niet lukt (zoals tegen de Denen) zou die moeten andere oplossingen zoeken, maar dat zit er duidelijk niet in bij hem.

De Duitsers gaan volgens mij heel afwachtend spelen & uitkijken tot ze eens kunnen counteren. Wat natuurlijk in het nadeel van jullie is want zij kunnen dat toch redelijk goed. En jullie lijken mij net zeer kwestbaar te zijn in de snelle omschakeling.

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Dat klinkt niet slecht, zou wel eens kunnen werken. Veel, te veel misschien, hangt natuurlijk altijd af van Robben bij jullie. En die blijft toch met oogkleppen spelen. Wanneer het voor hem niet lukt (zoals tegen de Denen) zou die moeten andere oplossingen zoeken, maar dat zit er duidelijk niet in bij hem.

De Duitsers gaan volgens mij heel afwachtend spelen & uitkijken tot ze eens kunnen counteren. Wat natuurlijk in het nadeel van jullie is want zij kunnen dat toch redelijk goed. En jullie lijken mij net zeer kwestbaar te zijn in de snelle omschakeling.
Idd, als Duitsland op de counter gaat loeren, krijgt NL het heel moeilijk.
Wordt in ieder geval een interessante speeldag woensdag.
En over Robben, ik kan die echt niet meer zien, wat een egoistisch mannetje en altijd dezelfde beweging.
Mag van mij gerust eens op links gezet worden, of naar de bank verhuizen.

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,131
Daar ligt dus het probleem bij Robben, het enige wat je over hem hoort is gezeik en die jongen wilt zich nu opnieuw bewijzen waardoor hij steeds voor eigen succes blijft gaan.
Robben in vorm is onze beste speler en alle teams weten dat, altijd dubbele dekking, ik snap ook wel waarom hij alleen wilt gaan aangezien RVP liever over zn eigen voeten struikeld dan op doel schiet.
Egoistisch ofniet, Nederland heeft hem nodig.

Khoop in ieder geval dat vBommel nou is normaal gaat spelen.

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 30)