Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (32 Viewers)

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Verschrikkelijk...
Sterkte voor de ouders! Ik hoorde dat het ook om kinderen ging vanuit Nederland?
Gisteren ook die aanslag en de dag daarvoor die moskee in de fik.
Blijkbaar zitten er 9 kinderen met de NL'se nationaliteit bij, onbekend hoeveel van hun overleden zijn.
Het merendeel v/d kinderen zouden uit een school van Lommel komen, 5 km van mijn thuis, niet te geloven.

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Er gaan nu allemaal speculaties rond hiero over dat de chauffeurs dronken waren, moe ect ect, is er al iets over bekend hoe het ongeluk ontstaan is?
Als ik het nieuws op de Belgische radio moet geloven, is dit allemaal zeer onwaarschijnlijk.
- De bus was een nieuwe, moderne en veilige bus.
- De chauffeurs waren al van de dag ervoor daar en zouden dus goed uitgerust moeten zijn, ook waren ze nog maar 1 uurtje onderweg.
- De transportfirma had een vlekkeloze reputatie.

Het is echt heel raar dat dit gebeurt is op deze manier, we zullen het de komende dagen wel horen.

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,827
echt genoten gisteren van de wedstrijd op sport 1
prachtig hoe schelvis en aad de mos het niet eens konden worden.
Aad de Mos complementeerde juve de hele tijd en schelvis kraakte juve bij elke kans af en noemde chielini een lompe boer en 1 minuut later maakt hij die sleepbeweging :D

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,131
Janna zegt dat we hem willen verkopen maar ik zou hem graag houden of verhuren, ik snap geen flikker van Conte want Elia doet helemaal niet onder voor Esti,Giach of Pepe(die trouwens een goed seizoen draait maar alsnog vaak als een kip zonder kop rondrent)

Ze zeggen vaak never change a winning team en daar ben ik het mee eens, zolang we winnen gaat Conte niet van zn tactiek afwijken, maar had graag gezien dat Elia zich thuis in de competitie mag bewijzen ipv 2 uitwedstrijden die toch al dood waren.

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Ik zou hem willen zien tegen de mindere ploegen, tegen de ploegen die verdedigend uit de hoek komen, zou hij volgens mij wel de actie kunnen maken die het kan open splitsen.
Ik hoop dta we hem volgend jaar nog houden, we gaan toch geen 11MEuro betalen voor iemand en die dangeen enkele fatsoenlijke kans geven, lijkt me echt onlogisch.

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,827
Zo wie moet er lb worden en wat verwachten we van het el? Ik zou elia boven John, narsingh en boerighter toch meenemen ook al is die totaal niet wedstrijd fit. I
En wat van het einde van seizoen in Nederland wie wordt er tweede achter Ajax (gefeliciteerd pat)

En hoe zit het in belgië?

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 32)