Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (25 Viewers)

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,828
Kvond het wel mooi dat Krasic toch nog een redelijk applaus kreeg en niet uitgefloten werd.
Ik hoop dat Milos snel weer in vorm raakt, dan heb je 4 goede vleugelspelers, ok 3 en dan heb je Pepe die nu in bloedvorm is.
1 Esti
2 Elia
3 Giacherini
4 Krasic
5 Pepe
6 Vuci

die spelen allemaal op de flanken welke drie zijn goed plus pepe?
volgens mij is Krasic overbodigd.

Buy on AliExpress.com

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,131
1 Esti
2 Elia
3 Giacherini
4 Krasic
5 Pepe
6 Vuci

die spelen allemaal op de flanken welke drie zijn goed plus pepe?
volgens mij is Krasic overbodigd.
I see Vuci niet als vleugelaanvaller ookal word hij daar soms wel neergezet.
En ik was Esti vergeten :D Wat een luxe hebben we eigenlijk zeg!

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,131
Janna deze tegenstanders kan Ajax krijgen, makkie toch?

De Noord-Hollanders kunnen wel Manchester United, Manchester City, Olympiakos Piraeus, Valencia, Standard Luik, Club Brugge, Sporting Portugal, Besiktas, Schalke 04, Anderlecht, Atlético Madrid, Athletic Bilbao en PAOK Saloniki loten. Ajax kan ook Metalist Charkiv nog tegenkomen; AZ niet, omdat het in de groepsfase al tegen deze ploeg speelde.

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Ben eens benieuwd, hopelijk een haalbare kaart voor onze 3 Belgische teams.
Ajax - Anderlecht zou mooi zijn, kunnen we revanche nemen voor afgelopen seizoen.

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,828
Janna deze tegenstanders kan Ajax krijgen, makkie toch?

De Noord-Hollanders kunnen wel Manchester United, Manchester City, Olympiakos Piraeus, Valencia, Standard Luik, Club Brugge, Sporting Portugal, Besiktas, Schalke 04, Anderlecht, Atlético Madrid, Athletic Bilbao en PAOK Saloniki loten. Ajax kan ook Metalist Charkiv nog tegenkomen; AZ niet, omdat het in de groepsfase al tegen deze ploeg speelde.
makkies
en trouwens die 'topploegen' komen toch met B ploegen en die zijn ongemotiveerd vaak (kijk maar naar juventus vorig jaar en veel andere topploegen die nu al zeuren over de europa league). Als frank de boer zijn rol als motiveerde eens waarmaakt dan kan ajax van veel ploegen winnen.

daarbij is ajax beter tegen goede ploegen dan tegen zwakke :D
want dan voelen meneer verthongen en greg zich niet te groot om tegen te spelen

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Kom je dan naar de Arena Ches? :D
Nee
makkies
en trouwens die 'topploegen' komen toch met B ploegen en die zijn ongemotiveerd vaak (kijk maar naar juventus vorig jaar en veel andere topploegen die nu al zeuren over de europa league). Als frank de boer zijn rol als motiveerde eens waarmaakt dan kan ajax van veel ploegen winnen.

daarbij is ajax beter tegen goede ploegen dan tegen zwakke :D
want dan voelen meneer verthongen en greg zich niet te groot om tegen te spelen
als je lyon goed kan bijhouden en iedereen weer fit is wat dan is dan kan ajax echt wel winnen van die ploegen
en nu speelt ajax beter tegen de psv's en twente's van deze wereld dan tegen de rkc's van deze wereld
Onderschat jij onze Belgische ploegen maar ja.
Anderlecht 18/18
Brugge groepswinnaar in een poule met de finalist van vorig jaar
Standard groepswinnaar in een poule met Hannover, toch het nummer 5 of 6 in Duitsland vorig seizoen.
Ik zie ze echt niet als makkies hoor.
Helemaal mee eens

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,828
Nee

Onderschat jij onze Belgische ploegen maar ja.
Anderlecht 18/18
Brugge groepswinnaar in een poule met de finalist van vorig jaar
Standard groepswinnaar in een poule met Hannover, toch het nummer 5 of 6 in Duitsland vorig seizoen.

Helemaal mee eens
onderschat ze zeker niet ik verwacht dat ajax van ze wint ja :D
omdat ajax dan wel gemotiveerd is :) iets wat ze tegen 'zwakke ploegen' niet lukt

Lille vorig jaar daar won psv van waarom omdat lille met een B ploeg kwam
dat verwacht ik dit jaar weer
terwijl lille A wel wint van Psv maar lille B is niet goed genoeg
daarom zeg ik dat ajax ook kan winnen van de spaanse ploegen omdat die zeker in de eerst volgende ronde wel met een B ploegen komen pas vanaf qf komen ze serieus over.

ajax kan heel goed voetballen dat weten we allemaal maar ze ogen vaak ongemotiveerd
daarom zeg ik aan Frank de Boer de taak om ze te motiveren voor El dan kan ajax heel veel ploegen verslaan
en is ajax echt niet minder dan bovenstaande ploegen
alleen de manchester zijn te goed (zowel a als b ploeg)
valencia komt ook met een B ploeg in de el en van dat team kan ajax echt wel winnen

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Vanaf de volgende ronde is er geen enkele ploeg meer die de El als een tussendoortje zal opnemen.
Valencia kan bijvoorbeeld toch de titel in Spanje niet nemen, dus waarom zouden zij rusten voor de EL, ze weten daar toch daar ze 3e of 4e eindigen.
Enkel United en City kunnen enkele spelers laten rusten in de EL, maar die hun kern is zo uitgebreid, dat dat dan weer niets uitmaakt.

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,828
Vanaf de volgende ronde is er geen enkele ploeg meer die de El als een tussendoortje zal opnemen.
Valencia kan bijvoorbeeld toch de titel in Spanje niet nemen, dus waarom zouden zij rusten voor de EL, ze weten daar toch daar ze 3e of 4e eindigen.
Enkel United en City kunnen enkele spelers laten rusten in de EL, maar die hun kern is zo uitgebreid, dat dat dan weer niets uitmaakt.
lille vorig jaar is een van de vele clubs die dat deed
valencia wil echt wel 3e eindigen en dat is niet al zeker dat dat lukt. Italiaanse clubs niet anders.
zelfde verhaal atletico madrid die willen graag naar de CL.

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 25)