Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (5 Viewers)

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,828
Dat sowieso :stuckup:

toch had hij wel gelijk dat Prandelli dat wel gaat doen als wij het goed blijven doen om zoveel mogelijk spelers van juventus op te stellen e.d.

Gian

COME HOME MOGGI
Apr 12, 2009
17,938
:D

van der wiel naar valencia voor 10m?

Lijkt mij een goede club voor van der wiel waar hij hopelijk verder kan groeien. Ik dacht zelf na het WK dat van der wiel bij de beste rechtsback ter wereld hoorde, maar het lijkt wel of zich helemaal niet door heeft ontwikkeld het afgelopen jaar.

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,828
:D

van der wiel naar valencia voor 10m?

Lijkt mij een goede club voor van der wiel waar hij hopelijk verder kan groeien. Ik dacht zelf na het WK dat van der wiel bij de beste rechtsback ter wereld hoorde, maar het lijkt wel of zich helemaal niet door heeft ontwikkeld het afgelopen jaar.
dacht dat valencia 6m ging betalen. 10m zou weer netjes onderhandeld zijn van ajax. afgelopen seizoen en dit seizoen was het vaak drie keer niks bij hem als hij er moest staan. op het wk kwam hij nauwelijks in de problemen en had altijd verwacht dat hij daarna zou vertrekken naar engeland of duitsland.
Spanje past overigens heel goed bij hem en valencia is een prachtige club. Doe je het daar goed kan je altijd nog naar de echte europese top.
zowel suarez en van der wiel toch nog de europese subtop voordat zij echt de stap maken vanaf ajax. :smile:

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,054
Uefa is toch enorm corrupt, 2 Franse ploegen die zich in 1 helft alletwee onder serieus verdachte omstandigheden weten te plaatsen.
Dinsdag Marseille, en gisteren, 2 terechte doelpunten afgekeurd en dan og maar te zwijgen oer de match in Zagreb.
Schandalig

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,828
Toch heeft ajax het eerder laten afweten tegen lyon zowel uit als thuis. en is het voor de nederlandse punten beter dat ajax verder gaat in el dan in de champions league waar ze niks te zoeken hebben. In de el kunnen ze toch verder komen dan in de cl

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,054
Bezzy, denk eens aan de centen die ze mislopen 25.000.000 euro.
En met de ploegen die nu nog in de CL zitten waren ze zeker niet kansloos geweest om nog verder te geraken.
En ze laten het niet afweten tegen Lyon, als je in zo een poule als tweede eindigt, verdien je dat, en een uitschakeling zoals gisteren, verdiende ze niet.
Ik ben geen Ajax fan, verre van, maar als je nu gaat beweren dat ze uitgeschakeld zijn doordat ze het tegen Lyon hebben late liggen, ben je jezelf iets aan het wijsmaken. Wat er gisteren gebeurt is, dat is overmacht.
Als dit niet gebeurt was, was Lyon degene die het heeft laten afweten, Ajax valt volgens mij, niets te verwijten.

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,828
Bezzy, denk eens aan de centen die ze mislopen 25.000.000 euro.
En met de ploegen die nu nog in de CL zitten waren ze zeker niet kansloos geweest om nog verder te geraken.
En ze laten het niet afweten tegen Lyon, als je in zo een poule als tweede eindigt, verdien je dat, en een uitschakeling zoals gisteren, verdiende ze niet.
Ik ben geen Ajax fan, verre van, maar als je nu gaat beweren dat ze uitgeschakeld zijn doordat ze het tegen Lyon hebben late liggen, ben je jezelf iets aan het wijsmaken. Wat er gisteren gebeurt is, dat is overmacht.
Als dit niet gebeurt was, was Lyon degene die het heeft laten afweten, Ajax valt volgens mij, niets te verwijten.
die 25 miljoen was het totaal bedrag nu krijg ajax alsnog 13-15 miljoen euro. dus dat is niet extra.

ik zeg ook niet dat het eerlijk is maar het verbaast mij ook niet. en ajax was in de tweede helft zelf ook heel mak. en als ik dan vandaag van greg lees dat hij niet wist dat lyon zoveel voorstond zegt ook genoeg. (over zijn mentaliteit al hoorde ik theo ook al zoiets zeggen.) en die frank de boer deed ook niks. en ajax had thuis van lyon (moeten) winnen ook uit hebben ze kansen gehad. en dat zijn dingen waar ik mij aan ergerde ik keek op tv naar lyon en op tv naar ajax en ajax voetbalde in de tweede helft niet voor hun laatste kans. (geen druk zetten en dergelijke) en als je zo voetbalt dan verdien je het niet op door te gaan ajax had alles in eigen hand en verdedigd als amateurs tegen callejon en higuan. Want die doelpunten waren zeer eenvoudig weggegeven. en daar mag je ook naar kijken.

ik weet ook wel dat het gefixed is in kroatie maar ik bedoel ook dat ajax ook zeker naar zich zelf moet kijken.
ik ben ook niet voor ajax maar.

en onderschat basel en benfica (hebben twente helemaal dronken gespeeld) en cyprusse ploeg niet.
je haalt niet zomaar de achtste finale (basel won thuis van man utd wat niet mocht verliezen dat is gewoon een hele knappe prestatie en dan lijkt het mij logisch dat ajax er ook niet zomaar overheen walst) zelfde geldt voor die cyprusse ploeg die winnen van shaktar, zenit en porto (ajax zal het lastig hebben tegen hun alledrie.)

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,131
Ajax naar zichzelf moet kijken? :lol:

Hoeveel teams scoren er 3x tegen Real Madrid normaal dan? Ajax scoorde 2x geldige doelpunten en Real scoort er 1 die dik 3meter buitenspel was en ja het gebeurde voor mn gezicht want ik zat in het stadion. Een knipoog van de verdediger van Dynamo naar Gomis toen hij scoorde, Officials die gister langs de kant stonden tebellen.

Lyon scoort 3x in 4 minuten tijd.

Ik ben blij dat Juve dit jaar geen CL speelde want dan was je reactie heel anders geweest.

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,828
Ajax naar zichzelf moet kijken? :lol:

Hoeveel teams scoren er 3x tegen Real Madrid normaal dan? Ajax scoorde 2x geldige doelpunten en Real scoort er 1 die dik 3meter buitenspel was en ja het gebeurde voor mn gezicht want ik zat in het stadion. Een knipoog van de verdediger van Dynamo naar Gomis toen hij scoorde, Officials die gister langs de kant stonden tebellen.

Lyon scoort 3x in 4 minuten tijd.

Ik ben blij dat Juve dit jaar geen CL speelde want dan was je reactie heel anders geweest.
waarom lach je :sergio: ajax had drie dikke kansen in lyon en thuis ook tegen lyon scoor je daar eentje van die ging die wedstrijd nergens over gisteren.
en ajax was verlamd in de tweede helft (deden niks en dan na afloop zeggen dat ze de tussenstand niet wisten hoe is dat mogelijk :wth:). ik zeg toch ook niet dat het verdiend is ik zeg zelf dat het gefixed is want dat is overduidelijk.
maar wat greg zegt na de wedstrijd zegt heel veel. en theo zegt het zelfde en dan kijk ik wel naar frank de boer. (hij zat op de bank als een mak lammetje
de enige die er vol voor ging was jan. en zelfs met 1 doelpunt zet je lyon onder druk.

als dit met juventus was geweest was ik bozer geworden.
maar wat youri na de wedstrijd zegt is waar dat het moeilijk te bewijzen is maar dat het gebeurt lijkt mij overduidelijk.
ajax deed niks na die bal op de lat.
had je 1-2 verloren dan was je doorgeweest.
wisselen duurde erg lang bij ajax
sulejmani gaat zijn veters strikken terwijl real rustig rond tikt
allemaal voorbeelden hoe ajax niks deed in de tweede helft.

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,131
waarom lach je :sergio: ajax had drie dikke kansen in lyon en thuis ook tegen lyon scoor je daar eentje van die ging die wedstrijd nergens over gisteren.
en ajax was verlamd in de tweede helft (deden niks en dan na afloop zeggen dat ze de tussenstand niet wisten hoe is dat mogelijk :wth:). ik zeg toch ook niet dat het verdiend is ik zeg zelf dat het gefixed is want dat is overduidelijk.
maar wat greg zegt na de wedstrijd zegt heel veel. en theo zegt het zelfde en dan kijk ik wel naar frank de boer. (hij zat op de bank als een mak lammetje
de enige die er vol voor ging was jan. en zelfs met 1 doelpunt zet je lyon onder druk.
Ik lach om je niet zo snuggere opmerking.
Kansen ofniet dat is voetbal maar om dan tezeggen Ajax moet naar zichzelf kijken gaat een beetje te ver. Het hele team ging er vol voor dus ik weet niet welke wedstrijd jij hebt gekeken? Frank de Boer stond de hele tijd voor zn dug out , ik weet het want ik zat er vlak naast.
en zelfs met 1 doelpunt zet je Lyon onder druk, ze scoorden er 2 gisteren wat wil je nog meer? Ajax was niet verlamd, deden niks? Nogmaals welke wedstrijd heb jij gezien? Ajax moest een mentale dreun verwerken van 2 afgekeurde doelpunten en een goedgekeurd doelpunt die 3meter buitenspel was. niet ieder team kan dat zo maar.

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,926
Het is natuurlijk niet mooi of eerlijk wat er gebeurd is, maar ik volg Janna hier toch ook een beetje hoor. Er zijn 6 (of zelfs 12) wedstrijden in zo'n groep die over het uiteindelijke resultaat beslissen, niet eentje.

Maar ik hoop dat er wel een sanctie aankomt voor Zagreb. Al heeft Ajax daar natuurlijk niets aan.

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,828
Ik lach om je niet zo snuggere opmerking.
Kansen ofniet dat is voetbal maar om dan tezeggen Ajax moet naar zichzelf kijken gaat een beetje te ver. Het hele team ging er vol voor dus ik weet niet welke wedstrijd jij hebt gekeken? Frank de Boer stond de hele tijd voor zn dug out , ik weet het want ik zat er vlak naast.
en zelfs met 1 doelpunt zet je Lyon onder druk, ze scoorden er 2 gisteren wat wil je nog meer? Ajax was niet verlamd, deden niks? Nogmaals welke wedstrijd heb jij gezien? Ajax moest een mentale dreun verwerken van 2 afgekeurde doelpunten en een goedgekeurd doelpunt die 3meter buitenspel was. niet ieder team kan dat zo maar.
ik heb gekeken en niemand zette druk in de tweede helft. of vol op de aanval. en dat laat jan na de wedstrijd ook zien.
frank stond ervoor maar motiveerde zijn jongens niet.
langzaam wisselen
sulejmani veters strikken
hobbelen van lodeiro en bulikin
anita geen druk zetten
vol op de aanval heb ik niet gezien
tuurlijk helpt 1 goal echt wel hoor
ik snap mentale dreun maar alles leek erop dat de spelers dachten dat ze wel doorgingen en
greg, theo en chris bevestigen dat zelf na de wedstrijd

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,131
Eliaaaaaaaaaaaaa :weee: Je kon zien dat ons team niet aan hem gewend was, alles ging via links op het begin. Redelijk tot goede invalbeurt! Had de bal ook kunnen schieten maar ik begrijp hem wel, de fans zouden gek worden als hij had gescoord :)

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,828
Elia :sheik:

Hij kreeg vertrouwen na die assist en ging goed spelen jammer van dat buitenspel doelpunt van alex (hij had de bal moeten laten gaan voor giacherini) en dat had een doelpunt moeten zijn ja. Maar hij deed het goed ook in het meeverdedigen

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,054
Was idd een goede invalbeurt voor hem, mooi zo.
Wat een verschil met Krasic, die heeft toch echt geen vertrouwen momenteel.
Jammer maar ik denk toch dat hij gaat mogen vertrekken in de winter.

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,828
Krasic mag van mij weg.
heeft zijn kansen gehad maar snapt de ballen van het spel van juventus. helaas we hebben ook genoeg alternatieve. vind hem wel een speler voor liverpool of spurs.

één probleem nu wil ik weer dat elia steeds gaat spelen voor juventus :sergio:

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,054
Mogelijk wat meer invalbeurten nu, maar in de basis zal hij nog niet geraakt zijn.
Krasic is hij wel voorbij in de pikorde, daar ben ik zeker van

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,131
Kvond het wel mooi dat Krasic toch nog een redelijk applaus kreeg en niet uitgefloten werd.
Ik hoop dat Milos snel weer in vorm raakt, dan heb je 4 goede vleugelspelers, ok 3 en dan heb je Pepe die nu in bloedvorm is.

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 5)