Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (8 Viewers)

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
sorry Pat je weet ik heb veel respect voor je :)


maar ajax is echt een grap :rofl:
verliezen van zo'n slecht utrecht mag nooit gebeuren als dit ajax zijnde (vorige seizoen was utrecht nog echt een goede ploeg)
en theo janssen is echt niet zo bijzonder en zou nooit het niveau van juventus aankunnen
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Je lijkt steeds meer op een succesfan weet je dat :D Als Ajax wint ben je vol lof en nu verliezen ze en zijn ze meteen een grap.
Utrecht is altijd een archilleshiel geweest voor Ajax en niet ieder team kan een mentale klap verwerken als 2 basisklachten er binnen 10minuten uitgaan.
Ajax was niet goed, zeker niet maar Bossen fluit alles tegen Ajax, laatste goal van Vermeer. Niemand ziet dat die spits Vermeer gewoon een beuk tegen de grond geeft waardoor die andere kon scoren.
Nu denkt Az al dat ze kampioen zijn en das alleen maar mooi want 11 punten met nog een paar wedstrijden voor de winterstop is teoverbruggen :)
En Janssen? Wat zei je precies over hem toen hij schitterend tegen Inter scoorde? ;)

Ps, je shirt al binnen?
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
Je lijkt steeds meer op een succesfan weet je dat :D Als Ajax wint ben je vol lof en nu verliezen ze en zijn ze meteen een grap.
Utrecht is altijd een archilleshiel geweest voor Ajax en niet ieder team kan een mentale klap verwerken als 2 basisklachten er binnen 10minuten uitgaan.
Ajax was niet goed, zeker niet maar Bossen fluit alles tegen Ajax, laatste goal van Vermeer. Niemand ziet dat die spits Vermeer gewoon een beuk tegen de grond geeft waardoor die andere kon scoren.
Nu denkt Az al dat ze kampioen zijn en das alleen maar mooi want 11 punten met nog een paar wedstrijden voor de winterstop is teoverbruggen :)
En Janssen? Wat zei je precies over hem toen hij schitterend tegen Inter scoorde? ;)

Ps, je shirt al binnen?
:wth: succesfan van wie ajax? ik ben niet eens voor ajax en nooit geweest ook trouwens.

tegen inter kan iedereen scoren :seven: ik vind janssen heus wel een goede speler maar hij is niet een wereldklasse spelen en hij kan duidelijk het niveau wat ajax wil nastreven niet aan. (qua handelingssnelheid, druk e.d.) is toch heel anders dan bij twente.

Foto gekregen?

nee ontvang helemaal geen post geen internet, geen tv, geen shirt :(
goede daaraan is ook geen rekeningen :D
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Ben vandaag niet echt in de bui om terug tereargeren :D

Klote dat het shirt nog niet binnen is....

Foto heb ik gekregen maar volgens mij heb ik die nu dubbel ;) en het zijn allemaal foto's uit Madrid, ik haat Madrid :p
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
Ben vandaag niet echt in de bui om terug tereargeren :D

Klote dat het shirt nog niet binnen is....

Foto heb ik gekregen maar volgens mij heb ik die nu dubbel ;) en het zijn allemaal foto's uit Madrid, ik haat Madrid :p
ow gaat het goed? druk op werk?
misschien vanmiddag :D

:lol: nee die foto's zijn niet uit madrid alleen al mijn foto's krijgen dat label :boh: en ik ben wel te lui om te veranderen :D

madrid is een mooie stad :stuckup: Rm :yuck: ben wel in het stadion geweest en dat was wel vet :)
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
ow gaat het goed? druk op werk?
misschien vanmiddag :D

:lol: nee die foto's zijn niet uit madrid alleen al mijn foto's krijgen dat label :boh: en ik ben wel te lui om te veranderen :D

madrid is een mooie stad :stuckup: Rm :yuck: ben wel in het stadion geweest en dat was wel vet :)
Ik heb een blessure aan mn knie en kan amper lopen... Gelukkig is het rustig op mn werk :)

Hahah ok ik dacht al ze stuurt al haar Madrid foto's ofzo, maar nu heb ik dus 2 dezelfde jongedame!!:andy2:

Hoop dat je shirt vandaag binnenkomt :)
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
Ik heb een blessure aan mn knie en kan amper lopen... Gelukkig is het rustig op mn werk :)

Hahah ok ik dacht al ze stuurt al haar Madrid foto's ofzo, maar nu heb ik dus 2 dezelfde jongedame!!:andy2:

Hoop dat je shirt vandaag binnenkomt :)
ow wat vervelend tijdens hardlopen gebeurt?
we waren in madrid in de winter dus geen bikini weer :) Ik zal vanavond een andere sturen? :D

Ik hoop het ook.
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
ow wat vervelend tijdens hardlopen gebeurt?
we waren in madrid in de winter dus geen bikini weer :) Ik zal vanavond een andere sturen? :D

Ik hoop het ook.
Ik heb geen idee hoe het is gebeurt het is, is echt enorm klote want ik kan nu niet trainen niks :andy2:

Graag, stuur maar een andere of meerdere mag ook :D

Komt goed met je shirt :)
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
Ik heb geen idee hoe het is gebeurt het is, is echt enorm klote want ik kan nu niet trainen niks :andy2:

Graag, stuur maar een andere of meerdere mag ook :D

Komt goed met je shirt :)
Dat is wel heel vervelend moet je geopereerd worden?
Ik zal mijn best doen ;)
ik hoop het ook kijk elke dag verwachtingvol naar de brievenbus maar steeds komt er niks :sad:
 

Ken

The Dutch Touch
Aug 17, 2007
13,340
Zo.. vanavond Duitsland - Nederland, ik ben eens benieuwd hoe we het er vanaf brengen zonder de 'grote' jongens voorin. Ik hoorde dat Duitsland ook een heel aantal geblesseerden heeft, maar als bij ons nu ook nog Sneijder afhaakt, dan spelen we met een aardig geïmproviseerde voorhoede.

Ik verheug me er wel op, maar reken niet op een positief resultaat als ik eerlijk ben.
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Ja ik ben ook benieuwd, als Wes niet speelt dan missen we behoorlijk wat creativiteit in het team en word het vooral countervoetbal. Hoop dat vBommel met zn Bundesliga ervaring het verschil maakt op het middenveld.
En the Hunter mag van mij ook wel een paar keer scoren :D
Ik denk een 1-1, winst zit er niet in al hoop ik het wel natuurlijk.
 

Ken

The Dutch Touch
Aug 17, 2007
13,340
Zoals het er nu uit ziet...:

Huntelaar
Babel - Wijnaldum - Kuijt
Strootman - v. Bommel​

?

Ik weet niet precies wie er in de achterhoede niet bij is.. Pieters? Ik heb het niet helemaal bijgehouden de laatste tijd.
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 8)