Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (21 Viewers)

dodo

The Recruiter
Apr 25, 2011
1,171
Klopt ja, en Lukaku viel ook goed in, geweldig om die jongens allemaal aan het werk te zien in deze topcompetities, konden we tien jaar geleden alleen maar van dromen en kijk nu, we kunnen ze al niet meer op 2 handen tellen.
Vroeger waren we tevreden als ze naar Nederland gingen, nu wijzen ze NL al bijna af als niet goed genoeg meer :D
Lukaku moet gewoon de kans krijgen in de basis vind ik nu Drogba waarschijnlijk even eruit ligt. Mata op links en Anelka op rechts, Torres op de bank want die bakt er echt niks van. Maar met Belgie moet het wel goedkomen met al deze spelers. Kunnen we straks weer eens Nederland-Belgie zien op een groot eindtoernooi. :D

dodo

The Recruiter
Apr 25, 2011
1,171
op FM staat bij Lukaku's description "the new Jan Ceulemans", maar dat was voor mijn tijd. Luc Nilis heb ik wel zien spelen en dat was ook een hele goede. Ronaldo werd ooit gevraagd wie hij de beste vond als teamgenoot en hij antwoorde Luc Nilis. :D

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Nilis was ook een topper, jammer dat het toen fout gelopen is in Engeland.
En ik twijfel of AVB het lef gaat hebben om Torres op de bank te zetten, 60MEuro zet je niet zomaar op de bank, al was Lukaku meer aanwezig op de 20 minuten die hij gespeeld heeft dat Torres in de 80 die hij gespeeld heeft.

Ik hoop in ieder geval dat Drogba nog eventjes uit is, krijgt Lukaku misschien nog wat meer kansen.

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,131
Omdat Been een slechte trainer is! Heeft altijd excuses als het fout gaat, Is niet de baas over een spelersgroep enhet enige goede aan hem is dat hij rechtdoorzee is waar sommige nog welis omheen draaien. Leuk voor Genk maar een succes zie ik het niet worden.

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Dit jaar zal het met Genk toch niks worden, Courtois weg, Matoukou weg, Ogunjimi zou nog gaan.
Joneleit 7 maanden uit.
CL die hun punten gaat kosten en geen punten gaat opleveren.

De spelersgroep is wel een redelijk brave groep dus daar moet hij zich geen zorgen over maken.
We zullen wel zien, ik denk dat het wel eens zou kunnen meevallen, maar jullie zijn uiteraard meer bekend met hem.

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,131
ja ik heb gewoon niet zo een hoge pet op van Been, Vond het wel zielig op de manier hoe ze hem bij Feyenoord eruit gooiden.
Kwens hem veel succes bij Genk, dat zal die nodig hebben.

Kvind Suarez van Anderlecht trouwens ook een leuke speler! Veel beweging en veel dreiging.

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 21)