Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (14 Viewers)

dodo

The Recruiter
Apr 25, 2011
1,170
Musa speelde zeker goed wat ik in samenvatting heb gezien en dat ook nog terwijl hij aan het vasten is, respect. :tup:

Vitesse weer paar spelers gehaald, ben benieuwd of het wat wordt met hun dit seizoen.
 

Gino

The Funky Homosapien
Jun 6, 2003
1,111
thxx :D ma ik en die andere genkenaar waren de enigste die voor genk waren (in belgie ikke toch) chester is anderlecht fan :D genk in Cl hahaha geflipt!!!!
 

Gino

The Funky Homosapien
Jun 6, 2003
1,111
ja die zal wel blij zijn ma zo een blij gevoel bv milan wint cl tegen barca met 4-0 en dan ben ik blij maar ni zo blij als da juve was begrijp ge ;) italia blij ma ni volle blijschap :D
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
ja die zal wel blij zijn ma zo een blij gevoel bv milan wint cl tegen barca met 4-0 en dan ben ik blij maar ni zo blij als da juve was begrijp ge ;) italia blij ma ni volle blijschap :D
Niet helemaal waar, aangezien ik Limburger ben, ben ik zeer tevreden dat Genk de CL speelt.
Ik ben van het principe, alles wat ik Anderlecht gun, mag Genk ook hebben van mij, behalve in de competitie, daar ben ik uiteraard pas tevreden als RSCA de titel pakt, en Genk 2e wordt.

Maar gisteren zat ik bijvoorbeeld ook echt wel te juichen toen Koteles die 2 penalties eruit haalde.

P.S.: ik heb niets met andere Italiaanse clubs, dus als Milan tegen Barca in de CL finale speelt, zal ik voor de Catalanen zijn, niet voor de Italianen.
 

Gino

The Funky Homosapien
Jun 6, 2003
1,111
wow da van die kleine is wel erg RIP en ah goeie chester er is nog is een belgishe team in de cl ;) hopelijk tegen barca en milan en een nederlandse ploeg voor de 6p :p janna :lol:
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
wow da van die kleine is wel erg RIP en ah goeie chester er is nog is een belgishe team in de cl ;) hopelijk tegen barca en milan en een nederlandse ploeg voor de 6p :p janna :lol:
wat is er zo grappig?
ja inderdaad al zouden jullie niet zo maar winnen van ajax/twente
 

Gino

The Funky Homosapien
Jun 6, 2003
1,111
nee da was een grapje maar in belgie zeggen ze da altijd 2dikke ploegen in de poule en dan een hollandse ploeg om toch wa punten te kunnen pakken :D ma kdenk dat genk zeker 4de gaat eindigen in zijn poule maar wie weet 3de hangt er van af wie die 3de ploeg is
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 14)