Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (14 Viewers)

Gino

The Funky Homosapien
Jun 6, 2003
1,111
kweet ook van niks. en zijn er hier die weed roken :p ik zou wel is willen samen chillen met een juventuz member. hollanders en belgen die naast holland wonen er moet toch 1ne zijn ne? en vinden jullie da erg als ik hollanders zeg? anders noem ik jullie wel nederlanders :D
 

Buy on AliExpress.com

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
ja pat vertelde mij dat rab, alin, sheik en nog een paar allemaal naar de wedstrijd tegen inter willen gaan in het nieuwe stadion
ik wil ook gaan
maar weet niet of het echt zo is maar Pat liegt niet tegen mij dus ik geloof hem :D

kweet ook van niks. en zijn er hier die weed roken :p ik zou wel is willen samen chillen met een juventuz member. hollanders en belgen die naast holland wonen er moet toch 1ne zijn ne? en vinden jullie da erg als ik hollanders zeg? anders noem ik jullie wel nederlanders :D
nee ik rook niet maar vast wel iemand :D
 

Martin

Senior Member
Dec 31, 2000
56,913
ja pat vertelde mij dat rab, alin, sheik en nog een paar allemaal naar de wedstrijd tegen inter willen gaan in het nieuwe stadion
ik wil ook gaan
maar weet niet of het echt zo is maar Pat liegt niet tegen mij dus ik geloof hem :D
in italië dus. ik dacht dat je over nederland sprak
 

Gino

The Funky Homosapien
Jun 6, 2003
1,111
ja kdacht dat ge in nederland bedoelde hehe. kwil zeker gaan maar kweet ni als ik dan kan gaan plus gaat da ni moeilijk zijn om aan een ticket te geraken? maar ik ga denk ik zeker 1x gaan dees jaar maar kweet nog ni welke match en wanneer da gaat zijn. volgend jaar wil ik zeker 5matchen gaan kijken
 

Gino

The Funky Homosapien
Jun 6, 2003
1,111
ja pat vertelde mij dat rab, alin, sheik en nog een paar allemaal naar de wedstrijd tegen inter willen gaan in het nieuwe stadion
ik wil ook gaan
maar weet niet of het echt zo is maar Pat liegt niet tegen mij dus ik geloof hem :D



nee ik rook niet maar vast wel iemand :D
ik rook ook ni ja sigarette rook ik ni wiet wel :p
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 14)