Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (21 Viewers)

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Ik vind dat Leekens gelijk heeft, wat Hazard gedaan heeft, kan niet.
Maar, ik vind wel dat Hazard zijn kans moet blijven krijgen, want die jongen is 1 van de toptalenten wereldwijd, laat ons hopen dat het allemaal goed komt tussen die twee.
Ik denk wel dat Leekens beseft dat Hazard enorm potentieel heeft, en ik denk ook dat hij hoopt dat Hazard alsnog naar een andere club gaat, want bij Lille kan hij toch niets fout doen terwijl hij bij een andere club niet de ster zal zijn en zich wel professioneler zal moeten gedragen.

En de Frankie, ach ja, jammer voor Genk, heeft het daar toch uitstekend gedaan, heeft jongeren zoals Hubert, Courtois, Ogunjimi en de Bruyne gelanceerd.
Maar eerlijk gezegd had ik voor Genk dit seizoen toch al minder schrik, zonder Courtois en Matoukou zijn ze duidelijk verzwakt.
Ik snap hem wel, dit kan hij toch gewoon niet afwijzen, alleen de manier waarop is natuurlijk minder, eerst een transferstop vragen, krijgen en dan tijdens die transferstop, zelf vertrekken is vrij dom.

Buy on AliExpress.com

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,888
Mja, Hazard lijkt me gewoon al geen al te intelligent persoon, dus hem doen beseffen wat wel of niet kan zou wel eens een werkje van lange duur kunnen zijn.
Feit is natuurlijk dat hij bij de Rode Duivels nog zo goed als helemaal niets heeft laten zien, maar zich toch gedraagt als de ster. Dat is gewoon moeilijk te aanvaarden.
Ik zou hem zelf ook graag bij een andere club zien (buiten Frankrijk dan ook) om te zien of hij echt wel zo'n topper is. Ik heb daar nog altijd mijn twijfels over.

Vercauteren heeft zich toch belachelijk gemaakt in mijn ogen. Niets anders doen dan klagen op sommige spelers omdat ze zijn transferstop misschien zouden breken, en dan gewoon zelf vertrekken.
Ik snap nog altijd niet wat ze (trainers in het algemeen) ginder gaan zoeken trouwens. Ok, ze verdienen dan wel een veelvoud van wat ze hier krijgen, maar je moet er toch wel veel voor opgeven ook. Is het dat dan waard om niet gewoon rijk te zijn, maar superrijk? Volgens mij niet...

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Mja, Hazard lijkt me gewoon al geen al te intelligent persoon, dus hem doen beseffen wat wel of niet kan zou wel eens een werkje van lange duur kunnen zijn.
Feit is natuurlijk dat hij bij de Rode Duivels nog zo goed als helemaal niets heeft laten zien, maar zich toch gedraagt als de ster. Dat is gewoon moeilijk te aanvaarden.
Ik zou hem zelf ook graag bij een andere club zien (buiten Frankrijk dan ook) om te zien of hij echt wel zo'n topper is. Ik heb daar nog altijd mijn twijfels over.
Akkoord.
Vercauteren heeft zich toch belachelijk gemaakt in mijn ogen. Niets anders doen dan klagen op sommige spelers omdat ze zijn transferstop misschien zouden breken, en dan gewoon zelf vertrekken.
Ik snap nog altijd niet wat ze (trainers in het algemeen) ginder gaan zoeken trouwens. Ok, ze verdienen dan wel een veelvoud van wat ze hier krijgen, maar je moet er toch wel veel voor opgeven ook. Is het dat dan waard om niet gewoon rijk te zijn, maar superrijk? Volgens mij niet...
Zo rijk zal hij nog niet zijn, hij heeft als voetballer in een periode gespeeld dat het nog niet zo dik betaald was in Belgie en als coach is hij nog niet zo lang actief dus ik snap het van hem wel hoor, dit is een buitenkans die hij niet mag laten schieten op zijn leeftijd.
En meestal leven deze personen ook naargelang ze verdienen dus ja.
Van een coach als Preud'homme snap ik het niet, die had volgens mij ook naar een topper in Europa gekunnen (en anders wel na dit seizoen) waar hij ook goed had kunnen verdienen, de vraag is maar of hij dit nu nog gaat kunnen doen.

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Ik heb iets gemist denk ik, wat heeft Hazard gezegd of gedaan?
Hazard werd tijdens de vorige interland vervangen en is toen gaan douchen en is nadien gespot, terwijl de match nog bezig was, aan een hamburgertentje buiten het stadium.
Ook vind hij dat hij, zonder er extreem hard voor te moeten werken, recht heeft op een basisplek puur omdat hij de beste speler van Frankrijk is, en dit pikt Leekens niet.

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,888
Modaal, tot ik ga erven, dan ziet het er eigenlijk niet slecht uit :D.

Ga jij trouwens de Prediction Cup weer doen dees jaar?
Iets om naar uit te kijken precies :D

Prediction Cup weet ik nog niet eerlijk gezegd. De kans bestaat dat ik, in vergelijking met vorig jaar, wat minder tijd vrij ga hebben. Ik zal nog zien.

Ik heb iets gemist denk ik, wat heeft Hazard gezegd of gedaan?
Probleem is juist dat hij voor de Rode Duivels op het veld tot nu toe bijna niets heeft gedaan :D
En dat gecombineerd met een verkeerde instelling e.d. wekt nogal wat wrevel op.

Hazard werd tijdens de vorige interland vervangen en is toen gaan douchen en is nadien gespot, terwijl de match nog bezig was, aan een hamburgertentje buiten het stadium.
Ook vind hij dat hij, zonder er extreem hard voor te moeten werken, recht heeft op een basisplek puur omdat hij de beste speler van Frankrijk is, en dit pikt Leekens niet.
Ook niet zomaar stiekem een hamburger gaan eten en dan betrapt worden. Maar wel, voor het oog van de camera's, gezellig gaan tonen dat wat er op het veld gebeurt hem geen flikker interesseert als hij er zelf niet bij is.
Dat hij hamburgers loopt te vreten stoort me niet echt, ook al is dat niet meteen de bedoeling. Maar de manier waarop.

En dan nu nog zo'n open brief sturen ook (hijzelf of zijn entourage). Wat een kinderachtig gezeik toch. Je hebt een fout gemaakt (en niet voor de eerste keer), bent gestraft en daarmee is de zaak toch afgehandeld zeker? Maar nee, nog eerst even laten uitschijnen dat hij het slachtoffer in de hele zaak is...

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Prediction Cup weet ik nog niet eerlijk gezegd. De kans bestaat dat ik, in vergelijking met vorig jaar, wat minder tijd vrij ga hebben. Ik zal nog zien.
Laat anders maar op tijd iets weten, kan ik eventueel de PC wel overnemen dit jaar, is toch minder werk dan de PL dus dat zou wel moeten lukken.

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,131
Iets om naar uit te kijken precies :D

Probleem is juist dat hij voor de Rode Duivels op het veld tot nu toe bijna niets heeft gedaan :D
En dat gecombineerd met een verkeerde instelling e.d. wekt nogal wat wrevel op.

Ook niet zomaar stiekem een hamburger gaan eten en dan betrapt worden. Maar wel, voor het oog van de camera's, gezellig gaan tonen dat wat er op het veld gebeurt hem geen flikker interesseert als hij er zelf niet bij is.
Dat hij hamburgers loopt te vreten stoort me niet echt, ook al is dat niet meteen de bedoeling. Maar de manier waarop.

En dan nu nog zo'n open brief sturen ook (hijzelf of zijn entourage). Wat een kinderachtig gezeik toch. Je hebt een fout gemaakt (en niet voor de eerste keer), bent gestraft en daarmee is de zaak toch afgehandeld zeker? Maar nee, nog eerst even laten uitschijnen dat hij het slachtoffer in de hele zaak is...
Zeker weten dat het een Belg is en geen Nederlander? :D
Ik begrijp het niet hoor, voor je land uitkomen is een eer, de instelling van spelers tegenwoordig is echt enorm slecht, hier in de Eredivisie worden transfers geforceerd en spelers kunnen hun trainer wegstemmen....

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 21)