Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (53 Viewers)

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,131
Als je nog wat groene plantjes wilt hebben Ches voor in je nieuwe tuin, moet je dat maar even zeggen :D

Ken,haal vPersie is weg daar,het brengt ongeluk! Hij heeft nog geen bal geraakt dit WK :rndh:

Ken

The Dutch Touch
Aug 17, 2007
13,340
Als je nog wat groene plantjes wilt hebben Ches voor in je nieuwe tuin, moet je dat maar even zeggen :D

Ken,haal vPersie is weg daar,het brengt ongeluk! Hij heeft nog geen bal geraakt dit WK :rndh:
:lol:

Inderdaad ja, helpt niet echt he? Super jinx!

Robin warmt pas op tegen de grote jongens. ;)

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,131
Ik vrees Slowakije meer dan Brazilie, Brazilie kunnen we namelijk niet onderschatten, Slowakije wel en zo goed speelt Brazilie nou ook weer niet, en we hebben Frank de Boer als bondscoach nu dus geen paniek ;)

Ken

The Dutch Touch
Aug 17, 2007
13,340
Ja, ik zie het 'Rusland-scenario' ook al een paar dagen voor m'n ogen langskomen. Ik hoop dat alles goed komt morgen. :xfinger:

Ken

The Dutch Touch
Aug 17, 2007
13,340
Ja, Rafael speelt hoogstwaarschijnlijk niet, dus ik ga er vanuit dat Ibi speelt, omdat Van Marwijk in een interview zei dat Elia een perfecte supersub is. Ik denk dat hij daarmee min of meer antwoord geeft op die vraag.

Maargoed, we zullen zien. Het kan best zijn dat het beter uitpakt, dat ze elkaar op het middenveld minder in de weg lopen.

David01

Senior Member
Aug 20, 2006
2,825
om de zoveel jaar is mijn moeder weer helemaal beneveld door die oranje-koorts
niks tegen de Hollanders maar ik word er zot van
bij mijn ouders is werkelijk alles oranje, en zij zelf loopt er als een kanariepietje bij:disagree:
waarom moest mijn vader toch een Hollandse op scharrelen?:wub:

Ken

The Dutch Touch
Aug 17, 2007
13,340
Zou Robben niet gewoon starten en dan bij de rust vervangen worden door Elia ofzo?
Mja. Als Robben start moet het vind ik wel op rechts zijn, niet op links, waar Elia speelt. Ik verwacht ( samen met iedereen op tv die er verstand van denkt te hebben / in Zuid-Afrika zit ) eerlijk gezegd Kuyt gewoon op rechts en Afellay op links.

Ik verwacht dan Elia en Robben allebei in de tweede helft.

Hoe dan ook, Slowakije moeten we kunnen pakken.

om de zoveel jaar is mijn moeder weer helemaal beneveld door die oranje-koorts
niks tegen de Hollanders maar ik word er zot van
bij mijn ouders is werkelijk alles oranje, en zij zelf loopt er als een kanariepietje bij:disagree:
waarom moest mijn vader toch een Hollandse op scharrelen?:wub:
:lol:

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,131
Ik zit op mn werk :( heb maar een ander oranje shirt aangedaan, maar als we doorgaan bestel ik meteen het nieuwe tenue!!
Btw ,wat is het ontzettend lekker weer en de dames lopen er goed bij, korte rokjes,kleine topjes helemaal top!

Ken

The Dutch Touch
Aug 17, 2007
13,340
:agree:

Ik heb me afgelopen week het nieuwe oranje shirt gekocht, echt mooi. Ik kon alleen niet kiezen welke naam voor achterop, dus is ie naamloos.

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 53)