Wishlist and General Juve mercato talk (2011-12) (112 Viewers)

Status
Not open for further replies.

Nzoric

Grazie Mirko
Jan 16, 2011
37,766
jeg har tilmeldt mig! bliver det den officielle fanclub? jeg mener ikke at juve har nogen i danmark, hvis det bliver så er jeg frisk på også at betale et kontigent !
 

JuveA88

Junior Member
Oct 5, 2003
289
Jeg er faktisk ikke helt klar over det endnu.

Jeg har lige tilmeldt mig selv, og har ikke hørt noget om kontigent endnu.

Det er min kollega´s ven, der har startet/er ved at starte fan-klubben. Han er oprindelig fra Italien - mere ved jeg ikke endnu:)

Men som du siger, der er ikke nogen fanclub i Danmark før nu.
 

Fake Melo

Ghost Division
Sep 3, 2010
37,077
Jeg er faktisk ikke helt klar over det endnu.

Jeg har lige tilmeldt mig selv, og har ikke hørt noget om kontigent endnu.

Det er min kollega´s ven, der har startet/er ved at starte fan-klubben. Han er oprindelig fra Italien - mere ved jeg ikke endnu:)

Men som du siger, der er ikke nogen fanclub i Danmark før nu.
Vi har en supportersclub i Norge. Vi har førsterett på alle billetter til Juventus Stadium. Dere bør starte det dere også.
 
OP

Mark

The Informer
Administrator
Dec 19, 2003
96,188
  • Thread Starter
  • Thread Starter #41,935
    He improved, but he is still lacking defensively. His occasional free kicks are his plus points but I dun't think we will go for him.



    Dun't know this player much. Any strong links ? How good is he?
    no links at all from the media yet. He'll probably show up. He's good, reliable 2 way LB.
     

    Gian

    COME HOME MOGGI
    Apr 12, 2009
    17,489
    Is there anyone else better than Astori ? We been linked with Hummels before, and Kolarov, he isn't that good.
    Astori is a good defender for rotation. I've been a fan for a while now but it depends on the price, the rumoured fee Cellino asks for him (20M) is too much. 7-10M is a more appropiate price.
     
    Status
    Not open for further replies.

    Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 109)