Zé Tahir

JhoolayLaaaal!
Moderator
Dec 10, 2004
29,280
Det är 2-3 busshållplatser innan maxi, inte så långt.

Jo, dom kanske inte gör bästa pizzan (aldrig sett suedis göra pizza här), men dom har monopoliserat pizza marknaden minst sagt, även om det med blandad kvalité. Kanske one off, men märkt Libaneser gör bästa pizzan :D
Innan Maxi? Då är det ju närmare Flogsta :D Mm..lebaneser äger. Vart kan få tag på den bästa falafel sandwichen i staden nu för tiden?

Osman

Koul Khara!
Aug 30, 2002
61,794
Ahhh du menar den andra maxi, oops :D Då är det 2-3 busshållplatser åt andra hållet, hehe.

Aldrig ätit falafel sandwhich, så du borde säga till mig vart man köper :D

Zé Tahir

JhoolayLaaaal!
Moderator
Dec 10, 2004
29,280
Ahhh du menar den andra maxi, oops :D Då är det 2-3 busshållplatser åt andra hållet, hehe.

Jaha, då har jag ingen aning :D

Nja, det brukade vara ett ställe vid Statsbiblioteket men jag minns inte om jag såg den senast jag va där (2005) Och are inte stället precis bredvid Burger King i Stan falafel?

Fred

Senior Member
Oct 2, 2003
41,112
Innan Maxi? Då är det ju närmare Flogsta :D Mm..lebaneser äger. Vart kan få tag på den bästa falafel sandwichen i staden nu för tiden?

Jaha, då har jag ingen aning :D

Nja, det brukade vara ett ställe vid Statsbiblioteket men jag minns inte om jag såg den senast jag va där (2005) Och are inte stället precis bredvid Burger King i Stan falafel?
Allt detta prat om falafel gjorde mig hungrig :lick:

.zero

★ ★ ★
Aug 8, 2006
83,527

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 2, Guests: 174)