The Mod Thread ("because for some reason,you think we actually care") (38 Viewers)

Status
Not open for further replies.
Sep 1, 2002
12,745
Seven doesn't need the help of others to get himself banned, he is more than caperble of doing that for himself.

Give him a rope and he'll Hang, Draw, and Quarter himself

Osman

Koul Khara!
Aug 30, 2002
61,501
And the anti-Seven folks have an agenda too, to get him banned.
Only thing I know is you are bit bi-polarish in your tendency to go from one place to another so suddenly regarding this :D

And if only Seven was banned due to others, I would understand it atleast, but he is oh so self-succinct in that regard.

Martin

Senior Member
Dec 31, 2000
56,913
Most of those that are attacking Tahir for his comment(that he never really meant) are fuckin hypocrites. Half of you didn't have a problem with Seven's generalizing and insulting comments to Arabs and Muslims, but you're all riding the moral high horse now. Hypocritical stuff that does not surprise me at all actually.
What's not to understand? Seven is a member who rides the tightrope almost all the time he's on the forum, leading to constant discussion about whether he should be banned.

Tahir is a MODERATOR about whom, needless to say, it has never been debated whether or not he should be banned.

If a policeman beats up a citizen it's a far more serious offense than a citizen beating up another citizen. Must one really explain such basic things to you? Stop being obtuse.

Martin

Senior Member
Dec 31, 2000
56,913
Jeez, it was 3am when I got up cause I couldn't sleep and started reading what I'd missed of this thread. Now it's 4. What a huge drama fest.

Aaron, you magnificent bastard, if you disappear on me again I'll have to call a month of mourning.

Zé Tahir

JhoolayLaaaal!
Moderator
Dec 10, 2004
29,281
Jag förstår dig, även om du låter det här påverka dig för mycket och låter det gå för långt. Men han gjorde inget mot dig, och det du sa och exemplet du tog upp var rätt taktlös, du kunde visat din poäng på annat sätt än förlämpa en kille som inte förlämpat dig eller ens andra. Vad är poängen med att ta upp det exemplet specifikt till honom även du inte mena det, du förstår själv hur det är att att bli förlämpad, borde förstå hur det du sa va för mycket, oavsett om du mena det eller inte.

IMO du låter bannade idioten påverka dig till den grad du inte ens inser du förlämpar någon annan utan någon mening, i bara en syfte att ta visa hur idioten var som han va. Och självklart blir du missförståd när du säger det på seriöst sätt, även det är olikt dig, och förväntad han skulle bli förlämpad över något så onödigt. Som jag sa, bry dig inte om andra, men hur onödigt det är att förlämpa nån annan indirekt på sån känslig ämne, speciellt när du själv vet hur det kan vara, med tanke på det är vad det hela handlar om, och det du ville visa. Onödigt låta sånt här komma imellan är, väldigt lätt be om ursäkt till honom (och bara honom) när du inte mena det.

Killen försvarar idioten hela jävla tiden. Grinar och gnäller...det är inte så att jag sa det till honom utan någon anledning. Så fort någon någon säger idiotens namn så är han på plats or begär att han blir återställd.

Apropå mitt exempel, jag borde ha gjort det för länge sedan för att den va tydligen väldig efektiv :p Kolla hur sura alla är. Shit altså, kalla en muslim för en terrorist, kvinno hatare, eller omänsklig är helt okej men kalla aldrig en serb för en muslim dödare :p Oj oj oj.

Snoop

Sabet is a nasty virgin
Oct 2, 2001
28,186
Tahirao sluta prata svenska, du vet att det är mitt modersmål. Om du slutar inte, I will go knulla on your snopp!

Osman

Koul Khara!
Aug 30, 2002
61,501
Och om han försvarar han? Han attackera inte dig eller förlämpa dig på nåt sätt, får väl tycka vad han vill om nån ska bli unbannad.

Du har seriöst låtit bannade idioten påverka dig till den grad du blir barnslig nog att ogilla andra som inte ogillar han som du, och nu förlämpar till den grad du gjorde. Seriöst, det är rätt omoget (borde kunna skilja på banna idioten och trevlig kille som ze kiddo) och jag hoppas du inser det när du lugnat ner dig. Seriöst mannen, låt inte en sån självgod idiot sjunka dig till den här graden även när han är fucking bannad.

Om jag översätter detta text i google så är jag en uttråkad efterbliven nolla :D

Zé Tahir

JhoolayLaaaal!
Moderator
Dec 10, 2004
29,281
Tahirao sluta prata svenska, du vet att det är mitt modersmål. Om du slutar inte, I will go knulla on your snopp!
:lol2:

Och om han försvarar han? Han attackera inte dig eller förlämpa dig på nåt sätt, får väl tycka vad han vill om nån ska bli unbannad.

Du har seriöst låtit bannade idioten påverka dig till den grad du blir barnslig nog att ogilla andra som inte ogillar han som du, och nu förlämpar till den grad du gjorde. Seriöst, det är rätt omoget (borde kunna skilja på banna idioten och trevlig kille som ze kiddo) och jag hoppas du inser det när du lugnat ner dig. Seriöst mannen, låt inte en sån självgod idiot sjunka dig till den här graden även när han är fucking bannad.

Om jag översätter detta text i google så är jag en uttråkad efterbliven nolla :D
Lugna ner dig Dr. Phil. Jag har redan skrivit till honom och bett om ursäkt om han blev sårad av det jag sa. Men som sagt, jag menade inte det men det va effektivt tydligen.

Du är en uttråkad efterbliven nolla :p

Bli inte sur du med nu :D

Snoop

Sabet is a nasty virgin
Oct 2, 2001
28,186

Lugna ner dig Dr. Phil. Jag har redan skrivit till honom och bett om ursäkt om han blev sårad av det jag sa. Men som sagt, jag menade inte det men det va effektivt tydligen.

överenskomna!

This is a weird language btw :D

Osman

Koul Khara!
Aug 30, 2002
61,501

Dr Phil :lol:

Men bra, det är bara det jag mena :tup: Onödigt förlämpa, speciellt när du inte mena det. Man provocerar och push buttons i det här semi-barnsliga forumet mycket, så bra ha "ammuniton" ;) men vissa saker säger man inte, jag vet dom andra säger speciellt om man är FM, men oavsett det, i allmänt först och främst.

Och du e skum om du tror jag syfta på dig :D Jag vet nån uttråkad jävel översätter kanske posten i Google ;) (förutom snoop då :lol: ) så jag sa det sista bara för ha kul ifall det händer :D

Status
Not open for further replies.

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 38)