The...I want this player to Juve thread (23 Viewers)

Status
Not open for further replies.

juventino12

Junior Member
Jan 20, 2007
92
I hope for this lineup next year:

------------------Buffon
Zebina - Andrade - Barzagli/Ujfalusi - Chiellini
----------Sissoko----Zanetti
Camoranesi-----ADP------Van Der Vaart (assuming Nedved retires)
----------------Trezeguet

-----------------Belardi
Salihamidzic/Grygera - Legro - Mellberg - Criscito/de cegli
-----------Nocerino--Marchisio
Marchionni------Giovinco-----Palladino
-----------------Iaquinta
 

Pingo

Senior Member
Oct 31, 2007
674
That boy is talented and affordable. Instead of looking all around for talented young players, we should get that guy........
I'm saying that for a couple of months now...But what can u expect for our SD...not much let me tall u right now...

Or here is list of all the palyers that "we" are interested in... or they are first choice (under lined) --> bulk font, are 2nd and 3th options...

Calciomercato - Juve: è ora di comprare
RealSports.it - 04/03/2008



Un punto nelle ultime tre partite e all'orizzonte la trasferta di Genova, la sfida casalinga con il Napoli e la doppia trasferta di Empoli e a San Siro contro l'Inter. In casa Juve il momento è delicato, la società ieri ha fatto quadrato intorno al tecnico Claudio Ranieri, messo indiscussione e criticato dai tifosi dopo il ko interno contro la Fiorentina.

Nonostante le parole di Cobolli Gigli che ha di fatto confermato la massima fiducia in Ranieri, il nome di Marcello Lippi torna a circolare sempre più forte dalle parti di Corso Galileo Ferraris. In molti, tra tifosi ma anche qualche dirigente, iniziano a pensare che serve veramente un qualcosa in più anche nella guida tecnica per riportare la Juve ai livelli che le competono.

Nel summit societario di ieri, si è parlato anche di mercato ed era inevitabile. Le pecche dell'organico bianconero stanno emergendo in modo drammatico in una fase in cui alcuni dei "campioni" che hanno tirato la carretta fino ad ora iniziano ad accusare la stanchezza. Un difensore, un esterno sinistro, un centrocampista di qualità e un attaccante sono ciò di cui la Juve ha bisogno per affrontare l'eventuale impegno in Champions (dopo il ko di domenica non è più così scontato).

Per quanto riguarda la difesa, preso Mellberg, il ds bianconero Secco tornerà alla carica con l'Udinese per Zapata. Il colombiano è la prima scelta, ma in alternativa si può discutere anche di Felipe. Sempre con i friulani, i bianconeri avrebbero intavolato un discorso per Dossena (offerti già 6 milioni di euro), necessario come alternativa a Molinaro. Sempre per il ruolo di esterno sinistro, la pista più logica è quella che porta al ritorno da Siena di Paolo De Ceglie, mentre un sondaggio verrà fatto con il Catania per il peruviano Vargas. Pulvirenti, però, chiede molti soldi, forte di una serie di offerte già ricevute da diversi club europei (uno dei quali è addirittura il Real Madrid).

Capitolo centrocampo. L'acquisto di Sissoko si è rivelato giusto, ma non basta. Il maliano è un mediano, forte fisicamente ma non certo tenicamente in grado di fare il regista. Alla Juve voglioni un campione, uno di quelli che ti fanno cambiare volto alla squadra. I nomi sono noti: Lampard è in cima ai desideri di Ranieri, ma anche Deco del Barcellona, Hamsik del Napoli e Aquilani della Roma sono alternative più che valide. Difficile, invece, che si possa arrivare a Diego o Vandervaart. Sono due trequartisti, mentre il tecnico bianconero vuole un centrocampista intutto e per tutto. Nelle ultime ore è spuntato il nome di D'Agostino dell'Udinese. Ai friulani piacciono diversi giovani della Juve e i rapporti tra le società sono buone.

In attacco, infine, il rinnovo di Palladino chiude di fatto all'utilizzo del giovane napoletano come contropartita tecnica per arrivare ad Amauri. Per il brasiliano del Palermo, grande obiettivo della Juve per il prossimo anno, bisognerà scucire 25 milioni di euro. E' evidente, però, che i bianconeri hanno anche tante valide pedine da poter offrire a Zamparini, da Iaquinta ai giovani Marchisio e perchè no Giovinco. L'alternativa più gettonata ad Amauri al momento è lo svedese Elmander, che si sta mettendo in luce nel campionato francese e che per esborso economico è da preferire ad Huntelaar dell'Ajax.

Jesus Cristus...God help us...
 

Paolo Rossi

World Champion
Jul 8, 2007
285
I seriously, honestly and truly hope you are kidding.

The reason Arsene doesnt play him is simple:


He is shit.
Wallcott is shit? Then you dont know anything about soccer my friend. His speed is unmatched and he can pass and shoot. He is also a very smart player. Did you watch what he did to Milan today? He burned the Milan defense and gave Adebayor an empty net goal. Walcott would be the perfect replacement for Nedved.
To say Walcott is shit its absurd.
 
Apr 29, 2006
3,158
Shit if the list that Pingo, posted is true we are gonna get to be UEFA Cup fighter.
Guys with Milan out of CL and fighting for 4th place, our management better be seriously reconsidering its summer transfers. Not to mention a lot of players would not join if we are not sure for the CL spot next year.
Bye Aguero dream, bye VDV, bye Diego - welcome Felipe for example.
Don't worry we have the "TinCan" man leading the squad - we are certain to stay in the Seria A. At least he never sank a team to a lower division yet. :(
 

Fred

Senior Member
Oct 2, 2003
41,113
Wallcott is shit? Then you dont know anything about soccer my friend. His speed is unmatched and he can pass and shoot. He is also a very smart player. Did you watch what he did to Milan today? He burned the Milan defense and gave Adebayor an empty net goal. Walcott would be the perfect replacement for Nedved.
To say Walcott is shit its absurd.
Its painful to say this after what he did yesterday, as i absolutely love him at the moment!! but anyway.


Walcott a replacement for Nedved?? :howler: nowhere near that mate, his technique, decision making and movement is just not good enough for him to make it at the top level. He has been terrible in almost every match he has played for us, the only reason Arsenal fans like him and the media rate him is because he's English.

It took him 2 years to score his first premiership goal, says it all really.
 

Slow_Roll

In Love with a Feelin'
Mar 4, 2008
344
The player(s) I'd like to see in Juve. Left-back is a absolute must and Vargas has had two brilliant seasons in A. He's good at going forward and defending. Even if we we'd only sign him our team would be seriously upgraded. Then sign Zapata and Diego or someone else capable of creating something out of nothing. Bring back De Ceglie, Marchisio and Giovinco and we're set to seriously challenge for the Scudetto.
Next season
-------------------------Buffon-------------------
Zebina---------Zapata-----Chiellini-----Vargas
--Camo-----------Zanetti-----Sissoko----------
----------------------Diego-----------------------
-----------------Trez---------ADP----------------

-----------------------Belardi---------------------
Grygera------Andrade-----Legro-----De Ceglie
--Sali-------------Nocerino---Marchisio----------
----------------------Giovinco---------------------
--------------Iaquinta----Palladino---------------
 

mondo1

Senior Member
May 14, 2006
11,426
Tuttosport
Stars for Juve
Rakitic, Capel, Clichy, Lugano and Torosidis face Champions exam
....
didn't know where to post it ... interesting names for juve he
 

Zaim

Senior Member
Dec 1, 2007
1,307
Tuttosport
Stars for Juve
Rakitic, Capel, Clichy, Lugano and Torosidis face Champions exam
....
didn't know where to post it ... interesting names for juve he
Capel was brilliant last night in the CL. If we dont get Diego.VDV or Hamsik, I think Capel is a good alternative and he plays on the left wing so he can fit in Ranieri's 4-4-2.
 
Status
Not open for further replies.

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 22)