Skandinaviska Juvetråden (9 Viewers)

Nzoric

Grazie Mirko
Jan 16, 2011
37,748
Jeg købte en andel for to år siden.

Hvad går du med af overvejelser?
Hvis jeg skulle vælge, skulle det være en 2 værelses på 50-55m2 i den fede ende af Istedgade (husnumre i +60'erne, Oehenschlægergade, Saxogade etc) eller gudekvarteret i Nørrebro/Tagensvej.

Ved ikke helt hvad jeg har af midler at gøre godt med, da det afhænger af et forældrelån og hvad de kan skrabe sammen, men vi snakker omkring 900.000 i indskud og en samlet pris på 6.000 om måneden i leje, ydelser + lån (ca 2600 om måneden).

Det ligger ca. et halvt år fremme i tiden, så grunden til at jeg spørger er i håb om at få nogle råd om hvilke andelsforeninger der er gode, så jeg kunne skrive mig op i dem på forhånd.

Det jeg beskriver er selvfølgelig fra øverste hylde, jeg bor på Rådmandsgade og mit mål er egentlig at undgå, at rykke længere væk fra søerne - så er jeg lidt græsk katolsk med om det er syd øst eller vest.

- - - Updated - - -

Jeg købte en andel for to år siden.

Hvad går du med af overvejelser?
Hvis jeg skulle vælge, skulle det være en 2 værelses på 50-55m2 i den fede ende af Istedgade (husnumre i +60'erne, Oehenschlægergade, Saxogade etc) eller gudekvarteret i Nørrebro/Tagensvej.

Ved ikke helt hvad jeg har af midler at gøre godt med, da det afhænger af et forældrelån og hvad de kan skrabe sammen, men vi snakker omkring 900.000 i indskud og en samlet pris på 6.000 om måneden i leje, ydelser + lån (ca 2600 om måneden).

Det ligger ca. et halvt år fremme i tiden, så grunden til at jeg spørger er i håb om at få nogle råd om hvilke andelsforeninger der er gode, så jeg kunne skrive mig op i dem på forhånd.

Det jeg beskriver er selvfølgelig fra øverste hylde, jeg bor på Rådmandsgade og mit mål er egentlig at undgå, at rykke længere væk fra søerne - så er jeg lidt græsk katolsk med om det er syd øst eller vest.

- - - Updated - - -

Jeg er så spændt på dit svar, at jeg skrev det hele to gange
 

Maddy

Oracle of Copenhagen
Jul 10, 2009
16,541
Hvis jeg skulle vælge, skulle det være en 2 værelses på 50-55m2 i den fede ende af Istedgade (husnumre i +60'erne, Oehenschlægergade, Saxogade etc) eller gudekvarteret i Nørrebro/Tagensvej.

Ved ikke helt hvad jeg har af midler at gøre godt med, da det afhænger af et forældrelån og hvad de kan skrabe sammen, men vi snakker omkring 900.000 i indskud og en samlet pris på 6.000 om måneden i leje, ydelser + lån (ca 2600 om måneden).

Det ligger ca. et halvt år fremme i tiden, så grunden til at jeg spørger er i håb om at få nogle råd om hvilke andelsforeninger der er gode, så jeg kunne skrive mig op i dem på forhånd.

Det jeg beskriver er selvfølgelig fra øverste hylde, jeg bor på Rådmandsgade og mit mål er egentlig at undgå, at rykke længere væk fra søerne - så er jeg lidt græsk katolsk med om det er syd øst eller vest.

- - - Updated - - -

Jeg er så spændt på dit svar, at jeg skrev det hele to gange
Hæh :D :tup:

Jeg vender lige tilbage senere (måske første i morgen) med de erfaringer jeg gjorde mig i forbindelse med købet.
 

Lion

King of Tuz
Jan 24, 2007
31,738
primitive people with primitive language.

what kind of o has a slash in it? we call that the no doing thing sign such as no smoking. lol at you

kyssa min röv
 

Völler

Always spot on
May 6, 2012
23,091
impossible, he's one of our most powerful cardinals
Just take away his passport and ship him to Denmark, and Dansk Folkeparti will find a way to get rid of him. Easy peasy.

Their newest antic: They are going nuts because a Danish supermarket put up this sign:


Jørn Dohrmann's (politician in the European Parliament) response:
Det her er jo ikke integration. Det er at holde dem fast i deres kultur, hvor de kommer fra. Det næste bliver måske også, at Føtex synes, at der skal indføres sharia-lov i Sønderborg, siger Jørn Dohrmann.
:lol:

- - - Updated - - -

:sergio:
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 9)