Skandinaviska Juvetråden (7 Viewers)

JCK

Biased
JCK
May 11, 2004
123,466
Jepp!

Fortsatt litt tid som gjenstår da. Er på mitt 4. studieår (av 5), samt at jeg må ha en praksisperiode på minst to år som advokatfullmektig før jeg kan få bevilling. But I'm getting there :)
Lycka till, du blir en bra advokat en dag.
 

Hængebøffer

Senior Member
Jun 4, 2009
25,185
Kan du uddybe den neoliberalistiske hegemoni?

Jeg ved ikke helt, om jeg er enig i at neoliberalismen er så dominant at prædikatet hegemoni, kan påklistres.

- - - Updated - - -



Et stort :tup:

bobla, hehe. Det hedder en boble, skide pseudo-dansker :D
Sorry, Maddy, men havde glemt alt om det her. Kom i tanke om det, da jeg hørte "Eksistens" i dag, og en filosof (har glemt hans navn) snakkede om den neoliberale bølge vi oplever :D.

Det er er selvfølgelig ikke mine ord, men jeg kan godt nikke genkendende til argumentationen for vi har en neoliberalistisk hegemoni. Der har tidligere været indført tiltag, der, pga. det var Socialdemokraterne der indførte dem, ikke blev betragtet som neoliberalistiske, fordi det var Socialdemokraterne som indførte dem.
De neoliberale tiltag er simpelthen blevet så udbredte og selvføleglige, at vi nærmest kun brokker os over det, når det er højrefløjen der gennemfører dem.

Edit: Han hedder Anders Fogh Jensen.
 

Osman

Koul Khara!
Aug 30, 2002
59,246
Den jäveln :lol: I havent seen this, but I actually know him( havent seen him in a while, know of his family, his sister is a co-worker), his name is Abdi, I knew he was free sprited but not actually comedian funny :D (except when he is on stage in first clip, was embarrassing). Good subject to highligh/make parody of, aina is getting out of controll, asking peeps randomly for ID for NO reason all over, bit heavy handed.
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 7)