Skandinaviska Juvetråden (5 Viewers)

Nzoric

Grazie Mirko
Jan 16, 2011
37,749
haha, jeg tror at jeg kommer til at bo den lidt mørkere del. kryset mellem tagensvej og jagtvej, overfor udslusningsinstitutionen :lol:
 

Deep C

Senior Member
Apr 8, 2012
2,096
haha, jeg tror at jeg kommer til at bo den lidt mørkere del. kryset mellem tagensvej og jagtvej, overfor udslusningsinstitutionen :lol:
Mørkere og mørkere. Ved jeg nu ikke helt :) Lunden er Lunden. Men Tagensvej er godt nok nedtur. Håber lejligheden er det værd!
 

Nzoric

Grazie Mirko
Jan 16, 2011
37,749
ikke mørkere ment på den måde ;) . det er en ejer, som en af mine venner har fået af sin mor (rige jyder, who would've thought?) . så er han taget til københavnstrup for at studere og nu er der et værelse ledigt. 80m2, 3 værelse 2800 inkl. alt. det kan man næsten ikke sige nej til.
 

Deep C

Senior Member
Apr 8, 2012
2,096
fuck mig, det siger man ikke nej til. Jeg smider 4k inkl. alt i en 72 kvm andel og det er stadig billigt i KBH.

Hjælper selvf. når man får smidt lejligheder i hovedet af de gamle! :D
 

Jem83

maitre'd at Canal Bar
Nov 7, 2005
22,865
ikke mørkere ment på den måde ;) . det er en ejer, som en af mine venner har fået af sin mor (rige jyder, who would've thought?) . så er han taget til københavnstrup for at studere og nu er der et værelse ledigt. 80m2, 3 værelse 2800 inkl. alt. det kan man næsten ikke sige nej til.
Fy faen, for en deal. Du bor jo nesten gratis!
 

Nzoric

Grazie Mirko
Jan 16, 2011
37,749
præcis :D . det er lækkert at jeg har tilkæmpet mig en lejlighed (til deling) fordi jeg har været fuld ofte og i godt humør. bedste lejlighedshunt nogensinde
 

Jem83

maitre'd at Canal Bar
Nov 7, 2005
22,865
Alt for stille og rolig på hjemmesidene til Milan. Og alt for stor forventning om at Lecce skal gjøre bragden. Jeg forventer at noe er på ferde, at Berlusconi har fikset det som i kveld skal skje.

En av mine italienske venner er også helt overbevist, og minner meg på at i Italia sier man: "Hvis man mistenker, så tenker man alltid rett."
 

Martin

Senior Member
Dec 31, 2000
56,913
Alt for stille og rolig på hjemmesidene til Milan. Og alt for stor forventning om at Lecce skal gjøre bragden. Jeg forventer at noe er på ferde, at Berlusconi har fikset det som i kveld skal skje.

En av mine italienske venner er også helt overbevist, og minner meg på at i Italia sier man: "Hvis man mistenker, så tenker man alltid rett."
Er det ikke litt tragisk at en klubb med tittelambisjoner er såpass bekymret for en kamp mot Lecce?
 

Jem83

maitre'd at Canal Bar
Nov 7, 2005
22,865
Vel, det var jo all grunn til bekymring. Så om det er tragisk eller ikke, så er det en realitet.

Det er alltid sjanser (denne sesongen) for at vi avgir poeng mot smålagene. Grunnen til dette er at vi ikke enda er en ferdigkonstruert tropp. Særlig spissrekken trenger forsterkninger.

Men nå har vi kommet helt frem til dette punktet, grunnet magikeren Conte. Han har fått det beste ut av alle og enhver. Herfra og ut gjelder det bare å gi 200 % og håpe på det beste!
 

Jem83

maitre'd at Canal Bar
Nov 7, 2005
22,865
Må takke deg, Nzoric, for avatarbidraget ditt :)

Som en som tror på jinxing er jeg overbevist om at det gjorde susen :D
 

Nzoric

Grazie Mirko
Jan 16, 2011
37,749
tusinde tak :D . den her avatar og signatur bliver aktiveret hver gang vi skal spille kamp så længe jeg er på dette forum :D .
 

Ford Prefect

Senior Member
May 28, 2009
10,557
Hello Chaps. Im doing research into military spending and how the media reports on it. I need to compare the UK or France against with one of the scandinavian countries. Could someone recommend me a left-wing leaning newspaper from Sweden, Norway or Finland that has an english language version. Thanks :D
 

Jem83

maitre'd at Canal Bar
Nov 7, 2005
22,865
Hello Chaps. Im doing research into military spending and how the media reports on it. I need to compare the UK or France against with one of the scandinavian countries. Could someone recommend me a left-wing leaning newspaper from Sweden, Norway or Finland that has an english language version. Thanks :D
This is the most popular left-wing newspaper in Norway, but it doesn't have an english language version. However, I'm sure running it through Google's translation engine will get you a long way.

www.klassekampen.no
 

Ford Prefect

Senior Member
May 28, 2009
10,557
This is the most popular left-wing newspaper in Norway, but it doesn't have an english language version. However, I'm sure running it through Google's translation engine will get you a long way.

www.klassekampen.no
Lexis Nexis keep a database of all the english language newspapers in the world which im using to access articles in a certain time frame, I'll have a snoop for that one!
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 4)