Skandinaviska Juvetråden (2 Viewers)

Tak!

Senior Member
Jun 23, 2011
3,688
Jojo hade varit spännande, men jag vill ha en Trezeguet bredvid honom. Jojo kan stänka dit ett par bollar, utan tvekan, men jag vill ha en pålitlig målskytt som Vieri, Inzaghi eller Trez som gör att du leder matchen med 1-0 redan innan den har börjat.
 

Suns

Release clause?
May 22, 2009
21,929
Rossi är en bra spelare, men framför allt, han blir nog billig och är ett realistiskt alternativ. Det finns inte på kartan att vi betalar exempelvis Fiorentina 40 miljoner för Jovetic.

Jojo hade varit spännande, men jag vill ha en Trezeguet bredvid honom. Jojo kan stänka dit ett par bollar, utan tvekan, men jag vill ha en pålitlig målskytt som Vieri, Inzaghi eller Trez som gör att du leder matchen med 1-0 redan innan den har börjat.
Såna spelare växer tyvärr inte på träd. Italien har inte direkt någon måltjuv med kvalité att erbjuda.
 

Jem83

maitre'd at Canal Bar
Nov 7, 2005
22,865
Jovetic og Cavani hadde vært perfekt, tror jeg. Kommer til å koste skjorta, men sjansene er store for at ingen av dem vil kunne få spille CL-fotball i sine klubber neste sesong. Dette gir oss i alle fall en sjanse, dersom Agnelli og EXOR er villig til å åpne lommeboka. Men samlet sett vil de to være så kostbare at det er veldig lite sannsynlig..
 

Osman

Koul Khara!
Aug 30, 2002
59,241
Jag kan förstå Ze saknar saknar skandinavien och vill få tag allt relaterat till det, men den är låten e lame :D Glad man glömde bort den.
 

Ali

Conditioned
Contributor
Jul 15, 2002
19,157
Synd att Cavani spela för Napoli. Det enda som tröstar nu är att Pirlo börja och hitta frispark formen igen.
 
OP
Zé Tahir

Zé Tahir

JhoolayLaaaal!
Moderator
Dec 10, 2004
29,281
  • Thread Starter
  • Thread Starter #419
    Jag kan förstå Ze saknar saknar skandinavien och vill få tag allt relaterat till det, men den är låten e lame :D Glad man glömde bort den.
    För mig spelar det ingen roll när den spelades och så har jag ingen grupptryck där jag behöver låtsas att jag inte gillar den som ni gör :stuckup:
     

    Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 2)