Skandinaviska Juvetråden (5 Viewers)

Fake Melo

Ghost Division
Sep 3, 2010
37,077
Det er helt utrolig, jeg vet at vi ikke bør forvente Scudetto, men fy faen vi er ikke langt unna det!

Har lest gjennom tallene, det er helt sykt at vi leder tabellen med de idiotene som angrepsspillere. Bahhh, det verste jeg leser er folk som kritiserer Conte hver gang vi dropper poeng :D
 

Jem83

maitre'd at Canal Bar
Nov 7, 2005
22,865
Jo, akkurat det der er ganske irriterende :D

Jeg er stor Conte-fan, og har vel ikke ventilert i tråden hans en eneste gang, men jeg må innrømme at jeg var litt irritert på alt dommersnakket i kveld. Men rent taktisk og i forhold til det han gjør med spillerne våre osv. så synes jeg han har vært helt fantastisk. Over all forventning, og han er hovedgrunnen til at vi ruver så høyt.

Japp, här är en direktlänk: http://forum.juventuz.org/threads/3...th-Feb-2012)?p=3519425&viewfull=1#post3519425

Jag kan bara instämma, det håller inte. Hade vi haft en anfallare i klass med Cavani, Ibra eller till och med Di Natale hade det varit klart redan.
Jepp. Det er det vi mangler, rett og slett.
 

Fake Melo

Ghost Division
Sep 3, 2010
37,077
Jeg synes vi må snakke om dommerne, det er dessverre slik det er i Italia.

Se på dette, vi er ikke Scudetto materiale, men SE hvor mye Milan har fått hjelp av dommerne :howler:

Straffe på straffe, uke etter uke. Det er helt sinnsykt! Tenk om de ikke hadde fått de straffene? Vi hadde ledet tabellen med syv poeng, en kamp mindre spilt.

Hadde VI fått straffene mot Siena og Parma hadde vi vært enda høyere opp. Det er helt syke tilfeldigheter.
 

Jem83

maitre'd at Canal Bar
Nov 7, 2005
22,865
Joda, jeg ser den, men jeg bare misliker sterkt at det skal koke ned til slike situasjoner, når problemet vårt -egentlig- er et helt annet. Vi klarte faktisk ikke å skape en eneste 100 % -sjanse hverken mot Siena eller Parma. Jeg vet Milan får mange straffer, men en god del av dem har faktisk kommet på dager de har vunnet med både 2 og 3 mål. Ikke alltid, men en del.
 

Jem83

maitre'd at Canal Bar
Nov 7, 2005
22,865
Helt klart. Men vi må nok forberede oss på at det blir Rossi. Hva tenker dere om ham?

Åpenbart bedre enn Boriello, men er han god nok for å få oss til å vinne?
 

Nzoric

Grazie Mirko
Jan 16, 2011
37,748
Rossi er god nok til at gøre forskellen i mange af de kampe hvor vi spiller uafgjort. Vort hold er godt nok, og Rossi vil bringe nok kvalitet med sig til at vi kan vende det her.

Jeg forstår stadig ikke hvorfor Conte ikke giver Elia en chance?
 

Jem83

maitre'd at Canal Bar
Nov 7, 2005
22,865
Jeg tror også Rossi kan være rett mann for oss, men jeg håper, som Melo er inne på, at han ikke blir den eneste toppspilleren vi henter.

Angående Elia, det mest nærliggende svaret vil vel være at han ikke jobber bra nok defensivt til at Conte er trygg på ham. Samtidig, så synes jeg han har jobbet bra for laget de få gangene han har spilt. Så det er noe av et mysterium, det hele. Kanskje det er "trynefaktor", at Conte rett og slett ikke liker fyren?
 

Suns

Release clause?
May 22, 2009
21,927
Vucinic jobbar inte tillräckligt bra defensivt, inte fan blir han bänkad?

Personligen så tror jag att problemet är mer än Elias brist på försvarsspel.
 
OP
Zé Tahir

Zé Tahir

JhoolayLaaaal!
Moderator
Dec 10, 2004
29,281
  • Thread Starter
  • Thread Starter #392
    Helt klart. Men vi må nok forberede oss på at det blir Rossi. Hva tenker dere om ham?

    Åpenbart bedre enn Boriello, men er han god nok for å få oss til å vinne?
    Jag ser inte alls vad som är så speciell med Rossi...han er kanske bara lite bättre än vad vi har nu. Han är inte WC i mina ögon. Om inte den där idioten Dzeko hade dragit till Man Shitty så skulle han passa skit bra för oss...men tyvär.

    Vi borde kanske satsa på Falcao eller Higuain?
     
    OP
    Zé Tahir

    Zé Tahir

    JhoolayLaaaal!
    Moderator
    Dec 10, 2004
    29,281
  • Thread Starter
  • Thread Starter #397
    Lavezzi är jävligt grym, skulle inte banga på att se honom i Juve. Grejen med Lavezzi och de andra "die-hard" Napoli spelarna är det blir svårt för de att flytta till andra klubbar i italien.
     

    YasoR17

    Mirkofan #1
    Jul 4, 2008
    7,751
    Så fint at du er enig Aushim :p

    Kunde inte ha sagt det bättre själv :p
    ;)

    Lavezzi är jävligt grym, skulle inte banga på att se honom i Juve. Grejen med Lavezzi och de andra "die-hard" Napoli spelarna är det blir svårt för de att flytta till andra klubbar i italien.
    Tror nok ikke det blir altfor vanskelig å overtale han til å komme til Juventus etter denne sesongen :p Veldig sikker på at i hvert fall en av Lavezzi, Hamsik og Cavani vil forlate klubben i sommer.
     

    Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 5)