Skandinaviska Juvetråden (7 Viewers)

JCK

Biased
JCK
May 11, 2004
123,465
Nej det fick jag inte, vad var det om? Och varför balla den här snubben ut plötsligt? Verka va normal innan, men nu bannad efter blivit helt weirdo emo.
Jag fick ett ytterligare ett, han är helt knepp. Jag fattar inte hur han ändrat plötsligt.

Geof, what did you do in Stockholm?

I am going there this weekend.
 

Osman

Koul Khara!
Aug 30, 2002
59,244
Hehe, alltid haft Osman som handle, och inte varit här lika länge som du (tekniskt sätt ja, men aktiv i bara senaste 1.5-2 åren).

Och har inte märkt folk underskattar Bordeux, dom e rätt bra lag, med rätt bra rörelse i mittfältet och kantbackarna, men rätt beroende av Gourcuff ska ha bra match. Kan skapa problem till vem som helst när dom är som bäst, men vi borde kunna ta de. Dom e rätt oerfarna i Europa, såg dom förlora båda matcherna mot Roma förra året rätt enkelt.
 

Osman

Koul Khara!
Aug 30, 2002
59,244
Jag förmoda han va arab/iranie, men fråga om Kenya, ifall han är somalie (namnet), hehe, för typ tredje del av Kenya e typ somalier, hehe.
 

Ali

Conditioned
Contributor
Jul 15, 2002
19,157
Hehe, alltid haft Osman som handle, och inte varit här lika länge som du (tekniskt sätt ja, men aktiv i bara senaste 1.5-2 åren).

Och har inte märkt folk underskattar Bordeux, dom e rätt bra lag, med rätt bra rörelse i mittfältet och kantbackarna, men rätt beroende av Gourcuff ska ha bra match. Kan skapa problem till vem som helst när dom är som bäst, men vi borde kunna ta de. Dom e rätt oerfarna i Europa, såg dom förlora båda matcherna mot Roma förra året rätt enkelt.
Har du inte märkt att de flesta anta att vi har redan vunnit?

Hälsa på folk.
Du är välkommen hos mig :D

Så Ali har inte alltid bott i Sverige? Shit, märks inte.
Tack för komplimangen :D

Viasat tjatar om Man U och Real Madrid och ingenting om Juve. Hoppas att vi kommer och ändra på det snart.
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 7)