Skandinaviska Juvetråden (6 Viewers)

Osman

Koul Khara!
Aug 30, 2002
59,102
WTF was this about? Was thinking Elgerino dude was drunk or something. But is just an emo fvck pmsing over nothing?
 

Dostoevsky

Tzu
Administrator
May 27, 2007
88,428
I really don't know but I know I won't argue with him again. I'll just read and avoid it. Why would I get insulted for nothing...

He has problems in real life? We all do I think, but we don't do that. I don't care anymore.
 

Ali

Conditioned
Contributor
Jul 15, 2002
19,052
Jag förstår inte riktigt varför du inte gillar Dreamboxen? Den är helt jävla underbar, du får in alla möjliga kanaler med den.
Varför kosta dreamboxen DM 8000 HD PVR så mycket när egentligen den är en linux box med 400Mhz processor? Jag vet den är underbar men priset! fy!


Ali, det gjør godt å se deg skrive på svensk :D Underling nok er det Ze som alltid gjør meg helfrelst på Skandinavia, selv om han ikke har bodd der i årevis.
Tiden flyger så fort. Det har redan gått 3 år sedan jag började lära mig svenska! Jag kom ihåg de forsta månaderna i skolan - jag fattade ingenting :D Det var frustrerande!
Gör jag dig 'helfreslst' också :p
 

Martin

Senior Member
Dec 31, 2000
56,913
Selvsagt :D Står til for tiden? Har ikke sett deg på en stund.

Jeg husker ennå det bildet du viste på forumet da du bodde i Kenya, der du satt i en plastikk campingstol og så på tv eller hva det var. :D
 

Ali

Conditioned
Contributor
Jul 15, 2002
19,052
Jag var lite upptagen, familjen åkte till Kenya igår. Det var stressig med sista minuten packning och allt. Jag kom inte ihåg bilden du snacka om.
 

Martin

Senior Member
Dec 31, 2000
56,913
Går du på skole for tiden eller hva?

Hver gang jeg ser signaturen din vil jeg bare du skal skrive inn 100%, veldig frustrerende å se det samme nummeret hele tiden, minner meg om hvordan det er å installere Windows ellerno :D
 

Ali

Conditioned
Contributor
Jul 15, 2002
19,052
Jag missade antagning till nätverk administratör i augusti. Nu ska jag plugga nätverkning på vuxenutbildning till nästa år. 100% kommer om Cannavaro presterar! Jag var väldigt skeptisk när vi värvade honom :D
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 6)