Skandinaviska Juvetråden (3 Viewers)

Ali

Conditioned
Contributor
Jul 15, 2002
19,052
Nejfan! Jag var dock så nära att köpa den men sedan Viasat räddade mitt liv.

Boxen måste vara 1080p så Viasat HD fungerar.
Fan också! Telia är sämst när det gäller HD kanaler. Man hoppas att de kommer och satsa mer på det.

Jag förstår inte riktigt varför du inte gillar Dreamboxen? Den är helt jävla underbar, du får in alla möjliga kanaler med den.
Det skulle var skönt att ha en box som kan spela in. Kan man spela in med din dream box?

Nästa vecka ska jag beställa Viasat Sport. Matcher mot Lazio och Bordeaux är konfirmerad.
Kolla på Tv-guiden :)
http://www.viasat.se/tv-guide
 
OP
Zé Tahir

Zé Tahir

JhoolayLaaaal!
Moderator
Dec 10, 2004
29,281
  • Thread Starter
  • Thread Starter #143
    Fan att man inte kan skaffa sig en dreambox här i USA. Man kan inte få in kanaler ifrån Europa eller Mellanöstern :(
     

    Esteban

    Senior Member
    Mar 6, 2005
    5,365
    Har alltid velat ha en dreambox, men aldrig fattat hur det går till. Känns som att vi svennar inte är menade för dess gudomlighet, bara utlänningar som kan hantera skiten. :tongue:
     

    Ali

    Conditioned
    Contributor
    Jul 15, 2002
    19,052
    Har alltid velat ha en dreambox, men aldrig fattat hur det går till. Känns som att vi svennar inte är menade för dess gudomlighet, bara utlänningar som kan hantera skiten. :tongue:
    Om du kan plocka svamp i gummistövlar då kan du hantera skiten ;)
     

    JCK

    Biased
    JCK
    May 11, 2004
    123,224
    Har alltid velat ha en dreambox, men aldrig fattat hur det går till. Känns som att vi svennar inte är menade för dess gudomlighet, bara utlänningar som kan hantera skiten. :tongue:
    Jag är själv utlänning och orkar inte med Dreambox.
     

    Martin

    Senior Member
    Dec 31, 2000
    56,913
    Ali, det gjør godt å se deg skrive på svensk :D Underling nok er det Ze som alltid gjør meg helfrelst på Skandinavia, selv om han ikke har bodd der i årevis.
     

    Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 3)