Skandinaviska Juvetråden (3 Viewers)

Osman

Koul Khara!
Aug 30, 2002
59,195
Hehe klippet va kliche men välgjord för amatörer, bröllop biten :lol:


Och man upptäckte den här sköna låten från klippet :D


Vet du vilken blatte land det är? :D
 
OP
Zé Tahir

Zé Tahir

JhoolayLaaaal!
Moderator
Dec 10, 2004
29,281
  • Thread Starter
  • Thread Starter #124
    Hehe klippet va kliche men välgjord för amatörer, bröllop biten :lol:


    Och man upptäckte den här sköna låten från klippet :D

    http://www.youtube.com/watch?v=f8kcHHRrNhM

    Vet du vilken blatte land det är? :D

    Jag satt o lyssna på den precis :D

    Ica scenen va så jälva klockren tyckte jag. Kolla på Del 2 också.


    Vadå vilket blatte land det är? De är väl Kurder?
     

    Osman

    Koul Khara!
    Aug 30, 2002
    59,195
    Jo ICA scenen va klockren (dom andra inte lika mycket), men gilla bröllop biten för den e så typiskt, har varit på båda typerna av bröllop, föredrar lätt ze second :D


    Och jo, ska kolla på andra, och jo man skulle tro det e kurder, men måste va turkar tror jag :D Det e därför jag fråga, inte så 100% lätt att se rakt av, men säker det är turkiska.
     
    OP
    Zé Tahir

    Zé Tahir

    JhoolayLaaaal!
    Moderator
    Dec 10, 2004
    29,281
  • Thread Starter
  • Thread Starter #126
    Ibland blir det svårt att skiljas mellan kurder och turkar ja :D I alla fall med killarna. Tycker kurdiska tjejer är lite snyggare än en turkiska...men jag känner inte så många längre så det svårt att jämföra :D
     

    Suns

    Release clause?
    May 22, 2009
    21,929
    Snart är det CL. Tror ni att man kommer och visa juve på Viasat?
    Ja det tror jag säkert. Jag kan tänka mig att matcherna mot Bayern och Bouerdeux(eller hur man nu stavar det laget) sänds men matchen mot judarna tror jag fan inte sänds. Men dom sprider ju ut alla matcherna runt sina kanaler under dagen så att räkna med att matcherna kan sändas i Viasat Motor, typ.
     

    Ali

    Conditioned
    Contributor
    Jul 15, 2002
    19,131
    Ja det tror jag säkert. Jag kan tänka mig att matcherna mot Bayern och Bouerdeux(eller hur man nu stavar det laget) sänds men matchen mot judarna tror jag fan inte sänds. Men dom sprider ju ut alla matcherna runt sina kanaler under dagen så att räkna med att matcherna kan sändas i Viasat Motor, typ.
    Då är det dags att hoppa in :)

    Sådär, nu har man tecknat Viasat-paketet också för första gången i sitt liv.
    Grattis! tecknat du hela paket eller bara sport?
     

    Ali

    Conditioned
    Contributor
    Jul 15, 2002
    19,131
    ViasatSport – en kanal för varje passion

    Viasats sportutbud består av fem fullmatade sportkanaler, varav tre är helt unika genrekanaler; Viasat Fotboll, Viasat Motor och Viasat Golf. Kanaler som fokuserar till 100% på just sin sport. Alla som är intresserade av dessa tre sporter får alltså en hel kanal dedicerad åt sitt intresse, med sändningar från matcher och tävlingar såväl som analyser och studioprogram!



    Viasat Sport är kanalen som fokuserar på att visa det bästa från andra sporter, som tennis, ishockey, kampsport och amerikansk fotboll, medan Viasat SportHD ger dig evenemang från alla de andra sportkanalerna i knivskarp bild!
    Verkar som man får Viasat Sport HD om man tecknar hos Viasat. Synd att man bor på en Telia lägenhet.
     

    JCK

    Biased
    JCK
    May 11, 2004
    123,364
    Viasat HD kommer med Viasat Sport-paketet om man har en HD-box. Och jag tror att de kommer att sända Juves matcher, de visar ju åtta matcher per vecka i gruppspelet så chansen att de inte sänder Juve är väldigt liten.
     

    Ali

    Conditioned
    Contributor
    Jul 15, 2002
    19,131
    Viasat HD kommer med Viasat Sport-paketet om man har en HD-box. Och jag tror att de kommer att sända Juves matcher, de visar ju åtta matcher per vecka i gruppspelet så chansen att de inte sänder Juve är väldigt liten.
    Telia boxen hos mig stödjer 720p. Forresten, köpte du Dreamboxen?
     

    Suns

    Release clause?
    May 22, 2009
    21,929
    Nejfan! Jag var dock så nära att köpa den men sedan Viasat räddade mitt liv.

    Boxen måste vara 1080p så Viasat HD fungerar.
    Jag förstår inte riktigt varför du inte gillar Dreamboxen? Den är helt jävla underbar, du får in alla möjliga kanaler med den.
     

    Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 3)