[Serie A] JUVENTUS 3-1 Fiorentina (13th Dec 2015) (55 Viewers)

Marc

Softcore Juventino
Jul 14, 2006
21,649
#87
Too bad we will never see a Chiellini ball like that...
We might see a Pogba ball like that, though. With Mandžukić finishing it. :D

- - - Updated - - -

If Roma won Viola with their $#@!ty performance, then it will be a miracle if we won't.
Fiorentina is a tricky team. They play smart, good and attractive football. They have a good coach, Paulo Sousa [:touched:] and a set of very good players. They can beat anybody on a good day but lose to anybody on a bad day as well. Mandžukić vs Kalinić. :drool:
 

Kopanja

Senior Member
Jul 30, 2015
5,458
#88
If looked like crap against Udinese, almost Milan-bad. It looks like they have some kind of local slump, we should beat them fair and square... But so as Frosinone, Udinese etc. We are great at creating problems and then overcoming them.
Still think we should beat them 2-0 at least.
 

Amer

Senior Member
Feb 13, 2005
9,859
#89
Kalinic is shit, he scores only because a chance appears and he takes it fully.

Easy win against a mid-table team.

Great interview by Allegri, it will bring us the 3 points.
 

DAiDEViL

Senior Member
Feb 21, 2015
62,568
#95
Why isnt Asa called up?
:sergio: not again ffs. @Mark you know why?

we should call him up btw ;)

clemenza001.jpg

Juve, Asamoah si ferma ancora una volta
12 dicembre alle 21:00

Ormai il peggio è passato, ma i dubbi rimangono. Per considerare Kwadwo Asamoah una risorsa a tutti gli effetti della Juve servirà ancora parecchio tempo, o almeno così sembra. Come già negli scorsi mesi, nemmeno il tempo di festeggiare il ritorno in campo in una partita vera con una prestazione anche a buon livello, che il ghanese è costretto nuovamente a fermarsi per non rischiare ulteriormente. Così come capitato nelle due precedenti apparizioni del 2015, anche dopo la partita con la Lazio si è reso necessario un nuovo stop: ai 69 minuti dell'Olimpico, necessari considerando la squalifica di Pogba, ha fatto seguito una serie di allenamenti personalizzati per smaltire il carico, approfittando anche dell'assenza di Asamoah dalla lista Champions che gli ha evitato la trasferta di Siviglia. La risposta è stata solo parzialmente positiva, così pur non rientrando ufficialmente tra gli indisponibili della vigilia per infortunio anche contro la Fiorentina lo staff medico della Juve ha optato per proseguire il lavoro differenziato per smaltire l'affatticamento post-Lazio.
@AJ
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 55)