Nick Against the World (38 Viewers)

OP
IncuboRossonero

IncuboRossonero

Inferiority complex
Nov 16, 2003
7,039
  • Thread Starter #7,067
    Sunglasses? Calling those works of art (in the plural because the two lenses are each distinct works or art) 'sunglasses' is really not giving them their 'due'. Its like simply calling Paddy-Vano a guy who "likes sheep...": the man eats, breathes and lives Sheep. Its like calling Michael Jackson a 'bit weird'..its like calling Ian kind of 'anal'..Paul a 'bit angry'...and Sergio a guy who likes the "occassional" slab of bacon down his throat...
    Its basically a piece as opposed to the WHOLE PICTURE.

Those sunglasses (now refering to them in the past tense because: take note Andy they were stolen) were NICK. THEY WERE NICK'S BEST NON-BODILY ASSET...those sunglasses actually MADE HIM better than most...cooler than most...and SUPERIOR to most.

P.S. I haven't slept in days..the insomnia is back with a vengeance...like Del Piero...maybe I'll follow his successful plan...
    so..anyone have some extra EPO around???

Bjerknes

"Top Economist"
    Mar 16, 2004
    116,112
    ++ [ originally posted by IncuboRossonero ] ++

Those sunglasses (now refering to them in the past tense because: take note Andy they were stolen) were NICK. THEY WERE NICK'S BEST NON-BODILY ASSET...those sunglasses actually MADE HIM better than most...cooler than most...and SUPERIOR to most.
    Stolen?? Is Rome becoming Italy's version of the Motor City? And why would anybody want those sunglasses anyway...

Emma

Senior Member
    Mar 4, 2004
    3,753
    Sunglasses? Calling those works of art (in the plural because the two lenses are each distinct works or art) 'sunglasses' is really not giving them their 'due'. Its like simply calling Paddy-Vano a guy who "likes sheep...": the man eats, breathes and lives Sheep. Its like calling Michael Jackson a 'bit weird'..its like calling Ian kind of 'anal'..Paul a 'bit angry'...and Sergio a guy who likes the "occassional" slab of bacon down his throat...
    Its basically a piece as opposed to the WHOLE PICTURE.

P.S. I haven't slept in days..the insomnia is back with a vengeance...like Del Piero...maybe I'll follow his successful plan...
    so..anyone have some extra EPO around???
    to bad it wasnt actually Nick in the photo. dont tell me you people believe that :D

Dec 27, 2003
    1,982

Desole Libero..je comprends pas ton raisonnement. Laissez-moi expliquez; utilize cette 'phrase' me semble un peu bizarre parce-que dans ta situation tu a pas changez d'avis. Dire: JE QUITTE CETTE FORUM: C'est pas un avis...c'est une decision. Dire...je suis etez avise de pas entrer dans cette salle mais je change pas mon idee...je rentre! Ca c'est etre un imbeciles.

P.S. Last time I checked I was not a public officer....magistrate or even a person in the public spotlight so I'm not sure why you should feel offended by what I say: i.e. WHO the HELL am I?!!! There are so many statements made everyday by public officials that are downright NASTY....why waste your time on me?
    Cher Nicolas,

Je ne comprends pas où tu veux en venir. "Changer d'avis", c'est la même chose que "revenir sur sa décision". Je n'étais pas d'accord avec certaines choses que tu as dit, et comme j'estimais que ceci n'est pas un endroit propice pour traiter ce type de sujet, je suis parti. (note que je dis "pas d'accord" et non pas "offensé" - en effet je ne me suis jamais senti offensé par tes propos puisqu'ils n'étaient pas injurieux, contrairement à ceux d'un petit crétin nommé xziz qui est en train de me faire perdre ma patience dans une autre discussion). Au bout d'un certain temps j'ai regretté d'être parti, et donc me revoilà.

Que veux-tu dire exactement par "je suis etez avise de pas entrer dans cette salle mais je change pas mon idee...je rentre! " ? Que tu m'avais averti à l'avance de ne pas entrer dans cette salle? Si c'est le cas, je ne m'en souviens pas, et j'avoue que je ne vois pas pour quelles raisons je serais autorisé à entrer dans certaines salles mais pas dans d'autres...

gray

Senior Member
    Moderator
    Apr 22, 2003
    30,260
    ++ [ originally posted by Kaiser Franco ] ++
    contrairement à ceux d'un petit crétin nommé xziz qui est en train de me faire perdre ma patience dans une autre discussion
    I'm not gonna get involved in your discussion, but let's keep the talking behind people's backs to a minimum, shall we :)

OP
    IncuboRossonero

IncuboRossonero

Inferiority complex
    Nov 16, 2003
    7,039
  • Thread Starter #7,079
    ++ [ originally posted by Kaiser Franco ] ++

Cher Nicolas,

Je ne comprends pas où tu veux en venir. "Changer d'avis", c'est la même chose que "revenir sur sa décision". Je n'étais pas d'accord avec certaines choses que tu as dit, et comme j'estimais que ceci n'est pas un endroit propice pour traiter ce type de sujet, je suis parti. (note que je dis "pas d'accord" et non pas "offensé" - en effet je ne me suis jamais senti offensé par tes propos puisqu'ils n'étaient pas injurieux, contrairement à ceux d'un petit crétin nommé xziz qui est en train de me faire perdre ma patience dans une autre discussion). Au bout d'un certain temps j'ai regretté d'être parti, et donc me revoilà.

Que veux-tu dire exactement par "je suis etez avise de pas entrer dans cette salle mais je change pas mon idee...je rentre! " ? Que tu m'avais averti à l'avance de ne pas entrer dans cette salle? Si c'est le cas, je ne m'en souviens pas, et j'avoue que je ne vois pas pour quelles raisons je serais autorisé à entrer dans certaines salles mais pas dans d'autres...
    Non en fait...mon idee ete de vous donnez une exemple de avis contre idee. Laisse-faire Libero...c'est simplement un cas de mal communication. J'ai jamais dit vous avez ete offensif...donc, aujourd'hui c'est une journee heureux pour nous...vive la Calabria.

OP
    IncuboRossonero

IncuboRossonero

Inferiority complex
    Nov 16, 2003
    7,039
  • Thread Starter #7,080
    ++ [ originally posted by Andy ] ++
    Yeah they are real. Just like some of Incubo's stories. :rolleyes:
    Ok OK..my Laptop broke because your close female relative is one of those screamers and shakers when in the "heat" of battle and tends to knock things over in the moment of passion... :lazy:

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 35)