Nick Against the World (206 Viewers)

Martin

Senior Member
Dec 31, 2000
56,913
Har ikke alle det fra før? Vet det er noe som heter Norges Kommunistparti, de har elendig oppslutning, husker en gang de kom på dør og ville få meg til å gi dem en underskrift så de hadde nok til å stille til valg. :biggrin:
 

Zé Tahir

JhoolayLaaaal!
Moderator
Dec 10, 2004
29,281
Martin said:
Har ikke alle det fra før? Vet det er noe som heter Norges Kommunistparti, de har elendig oppslutning, husker en gang de kom på dør og ville få meg til å gi dem en underskrift så de hadde nok til å stille til valg. :biggrin:
Vad va underskriften till?
 

Zé Tahir

JhoolayLaaaal!
Moderator
Dec 10, 2004
29,281
Martin said:
De trengte 5000 eller noe til å stille til lokalvalg. Og det i en kommune med 140.000+ innbyggere, men de slet likevel. Min underskrift fikk de heller ikke. :D
:D

Men nu med flaggan o allt, kanske man ska ge in till vad var kare politi mannen tycker om oss europeer.:D
 

Martin

Senior Member
Dec 31, 2000
56,913
Zé Tahir said:
Bara pluggar och jobbar. Forsoker och sticka ifran den har skit stallet sa fort som mojligt. Sjalva da? :D
haha er det så ille da? Hvor er du forresten? Studerer hvaforno?

For meg er det ca. det samme, bortsett fra at jeg ikke hater å være her.. :D
 

swag

L'autista
Administrator
Sep 23, 2003
83,515
OK, two can play this game...

Yar!!! Avast, there, ye commies.

Why in th' name o' Davy Jones be ye all talkin' belly shakin'? I have half a mind t' castrrrate ye all wit' me hook!

Did ye e'errr do th' nasty wit' a parrrrrrot?

Shiver my timbers and prepare to be boarded! :eyepatch: (Yes, it's already Pirate Day in Juventuz clock time...)
 

Zé Tahir

JhoolayLaaaal!
Moderator
Dec 10, 2004
29,281
Martin said:
haha er det så ille da? Hvor er du forresten? Studerer hvaforno?

For meg er det ca. det samme, bortsett fra at jeg ikke hater å være her.. :D
Amsterdam, man kan inte klaga :D

Ja det ar ganska skitigt har, en jalva bond-hala, heter Princess Anne i Maryland. Storsta staden i narmheten ar Salisbury. Pluggar fortfarande till pilot.
 

Martin

Senior Member
Dec 31, 2000
56,913
Zé Tahir said:
Amsterdam, man kan inte klaga :D

Ja det ar ganska skitigt har, en jalva bond-hala, heter Princess Anne i Maryland. Storsta staden i narmheten ar Salisbury. Pluggar fortfarande till pilot.
Jess jess, pilot var det. Stilig jobb det. Du og Kiran her på juventuz..

Greg, have mercy on us. :D
 

Zé Tahir

JhoolayLaaaal!
Moderator
Dec 10, 2004
29,281
Sir Sebastian said:
By my count, Martin has just made a sufficient number of non-english posts to be banned :D
This thread has no laws remember? :D

Martin said:
Jess jess, pilot var det. Stilig jobb det. Du og Kiran her på juventuz..

Greg, have mercy on us. :D
:D

shit, maste dra nu, affaren ska stangas nu. Ses om en lite stund.
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 206)