New owner questions!! (13 Viewers)

gray

Senior Member
Moderator
Apr 22, 2003
30,260
++ [ originally posted by pecker ] ++
He run an updated slipknot website for crying out loud, how fun can that be. :D
:howler:
++ [ originally posted by pecker ] ++
Swedish people has to work. :D
Rubbish! :D
++ [ originally posted by Desmond ] ++
I hope this new Martin ...
Why oh why did his name have to be Martin!? How confusing is that gonna be, especially for people who haven't been here for a couple of months!

Mr Nathell, are you planning to force Martin Matusiak to surrender his nickname to you? :D

Buy on AliExpress.com

Vinman

2013 Prediction Cup Champ
Jul 16, 2002
11,482
Heh.

Why don't you run a background search on this guy, Vinny? ;)
Not really a bad idea !!!!

However, I would only be able to see what he's done in the USA or Canada, and I doubt he's ever been here

Desmond

Senior Member
Jul 12, 2002
8,938
++ [ originally posted by gray ] ++
Why oh why did his name have to be Martin!? How confusing is that gonna be, especially for people who haven't been here for a couple of months!

Mr Nathell, are you planning to force Martin Matusiak to surrender his nickname to you? :D
Lets make it a habit to address them by their last name.

So Marts will now be called Mats, and Nathell Nats.:D

gray

Senior Member
Moderator
Apr 22, 2003
30,260
Lets make it a habit to address them by their last name.

So Marts will now be called Mats, and Nathell Nats.:D
That's even worse! :wallbang::D

IncuboRossonero

Inferiority complex
Nov 16, 2003
7,039
After pleading Martin (old Martin) has finally let me know WHO this Martin Nathell really is...however, once he told me I realized just why he told me...

Martin Nathell was also known as.......

ICEBLU :eek:

Desmond

Senior Member
Jul 12, 2002
8,938
This is not another joke is it. :irritate:

However I have little recollection of IceBlu although the name definitely rings a bell.

Espectro

The Grimreaper
Jul 12, 2002
14,565
I have a simple question... how come you are a Skipnot fan and you say that you don't like swering!? this is a litle confusing to me

Juventino

Senior Member
Jul 27, 2002
1,015
to the new owner:

Måste säga att ögonbrynen höjdes en smula av att se den nya ägaren inte har någon längre relation till Juventus, knappt ens ett år bakom sig som supporter av klubben… Men strunt samma, det finns hundra anledningar till varför vissa väljer att hålla på ett lag, och mångas intresse börjar med en spelare, men å andra sidan brukar man då vara betydligt yngre! ;)

Jag är glad att forumet överlever, det finns mindre än ett tiotal människor bland alla de som är aktiva här som kan ett och annat och för mig känns det skönt att man kan fortfarande ”träffa” dem här på forumet.

Lycka till med att driva forumet, ser fram emot en ”renovering” av forumet ;)

Zlatan

Senior Member
Jun 9, 2003
23,049
++ [ originally posted by Juventino ] ++

Jag är glad att forumet överlever, det finns mindre än ett tiotal människor bland alla de som är aktiva här som kan ett och annat och för mig känns det skönt att man kan fortfarande ”träffa” dem här på forumet.

Verkligen? Vem ar dem?

Juventino

Senior Member
Jul 27, 2002
1,015
Alla bidrar på ett eller annat sätt... Mångfalden på det här forumet är exemplariskt och jag måste medg att det var ganska klumpigt formulerat av mig!

Det jag försöker säga är, för egen del tycker jag att det finns ett par som bidrar med inlägg där jag känner att jag lärde mig något om JUVE, eller så får man läsa något som man redan inte har läst på Football Italia o etc. eller så upplever jag helt enkelt bara att en o annan betraktar JUVE som jag gör.

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 13)