Michele Pazienza (24 Viewers)

Osman

Koul Khara!
Aug 30, 2002
59,314
Nej, när prata du med Melo? Jag borde kalla mig Fake Forlan :D Träffa han nyligen i Arlanda airport i Stockholm, sa till han komma till Juve :D
 
OP
Fake Melo

Fake Melo

Ghost Division
Sep 3, 2010
37,077
  • Thread Starter
  • Thread Starter #231
    Nej, när prata du med Melo? Jag borde kalla mig Fake Forlan :D Träffa han nyligen i Arlanda airport i Stockholm, sa till han komma till Juve :D
    Hva gjorde Forlan i Sverige? Hva svarte han? :lol:

    Fant Melo på facebook, sendte han melding om han skal til Arsenal? Han svarte: "NO".
    Er 100% sikker på at det er han.
     

    Osman

    Koul Khara!
    Aug 30, 2002
    59,314
    Aha ok, jo Melo twittrar så Facebook förvånar inte mig. Hehe nä han skratta bara (på väg till Qatar/UAE verkar det som), han var tydligen på kort semester i Sverige/Scandinavien bara.
     
    OP
    Fake Melo

    Fake Melo

    Ghost Division
    Sep 3, 2010
    37,077
  • Thread Starter
  • Thread Starter #233
    Aha ok, jo Melo twittrar så Facebook förvånar inte mig. Hehe nä han skratta bara (på väg till Qatar/UAE verkar det som), han var tydligen på kort semester i Sverige/Scandinavien bara.
    Heldig! Du har møtt Del Piero også! Jeg har ikke møtt noen store spillere :cry:
     

    Osman

    Koul Khara!
    Aug 30, 2002
    59,314
    Hehe jo, Del Piero två gånger, länge sen, i två olika italien resor, rätt trevlig, och goofy engelska :D Lätt träffa de (random encounters mest i flygplatser), bara gå på fotbolls resor, och gå på träningar, få autografer/bilder när dom ska gå etc (autografer e meningslösa dock).
     
    OP
    Fake Melo

    Fake Melo

    Ghost Division
    Sep 3, 2010
    37,077
  • Thread Starter
  • Thread Starter #235
    Hehe jo, Del Piero två gånger, länge sen, i två olika italien resor, rätt trevlig, och goofy engelska :D Lätt träffa de (random encounters mest i flygplatser), bara gå på fotbolls resor, och gå på träningar, få autografer/bilder när dom ska gå etc (autografer e meningslösa dock).
    For å være helt ærlig så har jeg bare vært på en kamp (utenfor Norge), så jeg har ikke fått sjansen. Men fikk Tweet av Jonathan Coachman (Coach fra WWE) og Robbie Savage :seven:
     

    Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 24)