Eljero Elia (4 Viewers)

Ahmed

Principino
Sep 3, 2006
47,928
Doug Butabi: So anyways, I was standing there waiting to use the pay phone.
Steve Butabi: Yeah, he was, seriously.
Doug Butabi: And this guy who was on the phone, turns around and tips his hat like this.
Steve Butabi: And who do you think that guy was?
Doug Butabi: Eljero Elia.
Steve Butabi: The Mighty Black man, I swear to God, I was there.
Doug Butabi: Of course you were, you were the one who yelled the Breakfast Clubber's name.
Steve Butabi: I was like, "Eljerooooooooo."
 

Gino

The Funky Homosapien
Jun 6, 2003
1,111
that elia added me as a friend :p ps in love with claudio? even as a guy i must say thats a hot avatar :p

---------- Post added 23.02.2012 at 02:29 ----------

normally the picture is bigger but i dont know why its small in here
 
May 22, 2007
37,256
Met mijn transfer van het Duitse Hamburg naar het Italiaanse Turijn is er veel voor mij veranderd het afgelopen jaar. Gelukkig gingen de onderhandelingen voor de overstap heel snel. Juventus wilde me het jaar ervoor al hebben, maar toen heb ik netjes bedankt. Het afgelopen jaar wilde ik wel graag naar een andere club en toen heb ik ervoor gekozen toch naar Italië te verhuizen. Dit was voor mij heel spannend, omdat het naast een nieuwe uitdaging ook weer een nieuw land is waar ik naartoe ging verhuizen. Nieuwe mensen, andere taal, andere gewoontes en een andere club waar ik me opnieuw moet bewijzen. We hadden snel een nieuw onderkomen gevonden en toen was het allemaal echt definitief. Wij verhuisden naar Italia! Zelf heb ik hier niet echt veel van meegekregen, omdat ik tien dagen weg ging met het Nederlands Elftal. Italië is een heel ander land dan Nederland, maar we hebben het in Turijn ook naar ons zin. Het ligt maar een uurtje bij Milaan vandaan en dat is wel een voordeel als je eens lekker wil gaan shoppen.

Het is belangrijk dat ik me thuis voel in Italië. Hiervoor moet ik Nederlandse tv kunnen kijken en kunnen playstationnen – want dan kan ik me overal wel vermaken. Wat ik hier wel mis zijn mijn familie en vrienden. Je kunt niet zo één twee drie ‘even’ naar Den Haag rijden om langs te gaan. Wat ik daarentegen absoluut niet mis aan Nederland is het verkeer; je staat er altijd in de file!

Ook bij Juventus heb ik het heel erg naar m’n zin. Ik voel me goed, maar speel op dit moment helaas nog niet. Gelukkig zegt de trainer dat ik op weg ben naar een basisplaats en daar kijk ik dan ook naar uit.

Voor nu ben ik heel blij met mijn carrière, maar voetballer kun je natuurlijk niet voor altijd blijven. Over tien jaar hoop ik terug te kunnen kijken op een mooie carrière en alles gedaan te hebben wat ik graag wilde bereiken. Mijn voorbeeld hierin is mijn favoriete voetballer Ronaldo. Ik vind het jammer dat hij inmiddels gestopt is met voetballen, want ik vind hem echt de beste voetballer ter wereld. Als het moment komt dat ik ook moet stoppen met voetbal, lijkt het me leuk om trainer te worden van een jeugdteam op hoog niveau. En daarnaast heb ik nog veel meer plannen… Maar die ben ik nog aan het uitwerken maar daarover later meer op demydezeeuw.nl!

Arrivederci,

Eljero Elia
Elia has found time to write, rough translation of interesting parts please Dutch speakers. The sentence in bold in particular.
 

Nzoric

Grazie Mirko
Jan 16, 2011
37,754
I'm still looking forward to watching him play. Perhaps Conte has worked his magic and made him into a good player, if he can fulfill his potential at Juventus we have a good player on our hands.
 

Gino

The Funky Homosapien
Jun 6, 2003
1,111
elia zijn gedrag is wel nice . ondanks hij nooit mag spelen. mischien is ie echt waar de geheime wapen van conte :p lets hope so
 

Cirillo

Senior Member
Nov 10, 2009
3,034
Conte said he's getting closer to being a starter.
I have a feeling we'll see him this weekend. He may not start but I just get the feeling that both he and Alex will play.

Allegri has had the opportunity to watch us (and lose to us) twice so he probably will have a new plan to counter certain threats. Elia represents a new challenge for milan as he is quite different to all the other players (Juve) that Milan have faced this season. I'm almost expecting two changes at half time if it's still 0-0. I really think Conte will change it up this week for some reason
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 3)