Dembélé and Romero (1 Viewer)

Ken

The Dutch Touch
Aug 17, 2007
13,340
#23
Dembélé has been quite impressive every time I've seen him play, not only for AZ Alkmaar but also for the Belgian national team. ( I'm Dutch btw :) ).

He's fast and really strong for a 21-yr-old too, would be a good signing imo.
 
OP
Gian

Gian

COME HOME MOGGI
Apr 12, 2009
17,484
  • Thread Starter
  • Thread Starter #31
    he's close to a deal with Fiorentina. And Dembele isn't ready for a club like Juve.
     

    chester

    Too busy to bother
    May 20, 2006
    15,055
    #33
    he's close to a deal with Fiorentina. And Dembele isn't ready for a club like Juve.
    Maybe not, but if he really joins Fiorentina, and he succeeds there, we wasted an opportunity we shouldn't have wasted.
    If Fiorentina believes in him, maybe we should also, we should buy him and let him stay at AZ for one more season, then he can show if he is worthy or not since they play CL.
     

    Seven

    In bocca al lupo, Fabio.
    Jun 25, 2003
    38,222
    #35
    Ah fuck it.

    Lijkt me weinig waarschijnlijk dat Dembele naar Juventus gaat. Fiorentina is wat mij betreft de meest logische optie, al denk ik dat we hem goed zouden kunnen gebruiken.
     

    JuvePower

    Junior Member
    Jan 2, 2006
    397
    #37
    dembele is echt wel een talentje. kzou hem graag bij juve zien, maar denk dat juve al genoeg aanvallers heeft. Hij is echt wel rijp voor een stap hogerop. Zou anders wel mooi zijn, dembele diego giovinco...
     

    Juve.be

    Junior Member
    May 26, 2009
    110
    #38
    Ah fuck it.

    Lijkt me weinig waarschijnlijk dat Dembele naar Juventus gaat. Fiorentina is wat mij betreft de meest logische optie, al denk ik dat we hem goed zouden kunnen gebruiken.
    We zouden hem heel goed kunnen gebruiken.
    En wees gerust. Ik heb heus geen account gemaakt voor Diego of Dembele...
     

    Seven

    In bocca al lupo, Fabio.
    Jun 25, 2003
    38,222
    #39
    Het is in elk geval tijd dat Dembele naar een topper gaat. Nu naar een middelmatige ploeg in Europa gaan heeft geen zin. Zelfs Fiorentina is misschien nog te laag gegrepen.
     

    Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 1)