Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (5 Viewers)

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Gaat niet gebeuren, Eto'o eist 5 miljoen euro per jaar. Dat kunnen ze nooit betalen bij Ajax.
Ik heb gelezen dat ze 2MEuro geboden hebben, dit terwijl ze eigenlijk werken met een loonplafond van 1MEuro. Zal de sfeer ten goede komen mocht die nu toch voor Ajax tekenen.
 

Zacheryah

Senior Member
Aug 29, 2010
42,251
Goh, kijken die jongens niet op naar zo'n wereldster ?

- - - Updated - - -

Oh btw, stond vandaag in het nieuws


"Vermaelen voorgesteld bij Barcelona "puur defensief misschien beter dan Kompany" "

Gelukkig was ik niets aan het drinken toen ik dat las :sergio:
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
De meeste zullen er idd wel naar opkijken, maar ik kan me voorstellen dat spelers zoals Blind (als die blijft), Moisander en nog een paar anderen toch wel vinden dat ze belangrijk genoeg voor Ajax zijn om dan ook meer dan die 1Meuro/jaar te mogen verdienen.

En mbt Vermaelen vs Kompany, als Vermaelen fit is en Kompany geblesseerd misschien ja, maar anders...
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Gaat niet gebeuren, Eto'o eist 5 miljoen euro per jaar. Dat kunnen ze nooit betalen bij Ajax.
Gap, Ajax heeft 95miljoen op de bank staan, in de plus! Wat denk je dat Eto'o aan merchandise en kaartverkoop zou doen? Nogmaals hij komt toch niet en als hij zou komen dan voor maximaal 2 jaar. 10miljoen dus. Blind gaat dit jaar of volgend jaar weg, Moisander gelukkig ook. Dus daar komen ook weer inkomsten van binnen.

Ik heb gelezen dat ze 2MEuro geboden hebben, dit terwijl ze eigenlijk werken met een loonplafond van 1MEuro. Zal de sfeer ten goede komen mocht die nu toch voor Ajax tekenen.
2 tot 3 miljoen inclusief Bonussen.
Vrijwel alle spelers hopen dan hij komt. Voor zo een speler word een uitzondering gemaakt en dat begrijpen de meeste natuurlijk ook wel.

Goh, kijken die jongens niet op naar zo'n wereldster ?

- - - Updated - - -

Oh btw, stond vandaag in het nieuws


"Vermaelen voorgesteld bij Barcelona "puur defensief misschien beter dan Kompany" "

Gelukkig was ik niets aan het drinken toen ik dat las :sergio:
Zeker weten, vooral die jonge jochies als Milik en Zivkovic kunnen zoveel van hem leren.
Dat over Vermaelen :lol:

De meeste zullen er idd wel naar opkijken, maar ik kan me voorstellen dat spelers zoals Blind (als die blijft), Moisander en nog een paar anderen toch wel vinden dat ze belangrijk genoeg voor Ajax zijn om dan ook meer dan die 1Meuro/jaar te mogen verdienen.

En mbt Vermaelen vs Kompany, als Vermaelen fit is en Kompany geblesseerd misschien ja, maar anders...
Blind moet niet doen alsof hij nu een wereldster is want heeft bijelkaar maar 3 goede wedstrijden gespeeld op het WK, bij Ajax was hij goed maar sprong er alleen tegen Barca bovenuit.
Kompany zit 3 niveaus hoger dan Vermaelen en ik ben al geen fan van Kompany :D
 

Zacheryah

Senior Member
Aug 29, 2010
42,251
De Boek en Staelens waren defensief beter dan kompany (maar alleen defensief).
Vermaelen is defensief goed, maar toch duidelijk minder als Vincent hoor

Verbaast me een beetje dat zich nog niemand melde voor Blind. Toch een talentje hoor. Nix in vergelijking met eto'o, maar een talent
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
De Boek en Staelens waren defensief beter dan kompany (maar alleen defensief).
Vermaelen is defensief goed, maar toch duidelijk minder als Vincent hoor

Verbaast me een beetje dat zich nog niemand melde voor Blind. Toch een talentje hoor. Nix in vergelijking met eto'o, maar een talent
Louis zou hem naar Manchester willen halen, maar of hij daar al klaar voor is?
 

Sjaban

Senior Member
Dec 29, 2012
2,020
De Boek en Staelens waren defensief beter dan kompany (maar alleen defensief).
Vermaelen is defensief goed, maar toch duidelijk minder als Vincent hoor

Verbaast me een beetje dat zich nog niemand melde voor Blind. Toch een talentje hoor. Nix in vergelijking met eto'o, maar een talent
Ik ben nooit een voorstander van Blind geweest, maar ik moet toegeven dat hij wel heeft laten zien dat hij op hoog niveau meekan (op het WK).
 

Zacheryah

Senior Member
Aug 29, 2010
42,251
Idd, veel geld naar Belgische normen, maar wel het risico waard.
Klopt, maar het deed me denken aan het interview met Ariël Jacobs in P-Magazine deze week.
Daarin vertelde hij hoe Roger lijkbleek trok toen hij de 3mil voor Bousouffa betaalde. En dat Constant er kwaad voor zou geworden zijn, "teveel geld voor 1 speler".

benieuwd hoe ze op sclessin gaan reageren
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 5)