Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (32 Viewers)

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,828
En Engeland, hebben toch net Spanje geklopt.
Kunnen die verassen.
Frankrijk niet, dat was niks tegen Belgie.
Mijn top 5:
Duitsland
Spanje
Engeland
Nederland
Italie
je weet dat engeland alle geluk van de wereld had tegen spanje
voor mij is
Duitsland
Spanje
Nederland

Frankrijk
Italie
Portugal

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,828
Engeland speelde dan ook niet met hun sterkste elf.
En Frankrijk, vergeet die maar.
ik vind een Frankrijk met gourcuff, ribery, nasri en benzema toch wel behoorlijk imponerend. ik vergeet vast nog heel veel spelers.
en engeland heeft geen spits (rooney geschorst halve toernooi) en lampard (niet meer zo goed als vier jaar terug) en gerrard (waarschijnlijk geblesseerd) en de rest is te jong of overrated door de engelse clubs
Nee maar hij is er tenminste.
huh? ik lees nooit iets positief over het italiaanse voetbal? en over juventus al helemaal niet.
chielini vergelijken met materazzi en dat 10x zeggen tijdens een wedstrijd van juventus komop dan haak ik af.

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,828
Kan me nog van der Gijp herinneren over Amauri, voor de wedstrijd Ajax- Juve was het een houthakker 1e klas en na de wedstrijd was het een Wereldspits :D

Kbaal alleen af en toe een beetje van Emile Schelvis met zn Pro Inter geleuter.
:rofl:
hij heeft wel gelijk amauri is ook een wereldspits :D

ja schelvis lult inderdaad pro inter maar die commentators op sport 1 hebben echt de ballen verstand van het italiaanse voetbal :wth:

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
ik vind een Frankrijk met gourcuff, ribery, nasri en benzema toch wel behoorlijk imponerend. ik vergeet vast nog heel veel spelers.
en engeland heeft geen spits (rooney geschorst halve toernooi) en lampard (niet meer zo goed als vier jaar terug) en gerrard (waarschijnlijk geblesseerd) en de rest is te jong of overrated door de engelse clubs
Defoe/Bent/Carroll/Walcott is toch niet slecht als Rooney er niet bij is (al is het idd geen wereldtop).
En Milner/Barry/Young/Wilshire/Carrick/Lampard /Downing/Johnson is toch geen slecht middenveld.
Johnson, Richards, Dawson, King, Cole, Terry, Ferdinand, Jones, Smalling zijn ook goede verdedigers, en Hart is ook ok al GK.
Het is geen wereldploeg, maar volgens mij worden ze 1 van de verassingen.

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,828
Defoe/Bent/Carroll/Walcott is toch niet slecht als Rooney er niet bij is (al is het idd geen wereldtop).
En Milner/Barry/Young/Wilshire/Carrick/Lampard /Downing/Johnson is toch geen slecht middenveld.
Johnson, Richards, Dawson, King, Cole, Terry, Ferdinand, Jones, Smalling zijn ook goede verdedigers, en Hart is ook ok al GK.
Het is geen wereldploeg, maar volgens mij worden ze 1 van de verassingen.
nou ik zie weinig gamechangers daartussen staan. Het zou kunnen dat ze verrassen maar vind frankrijk beter dan engeland en ook italie eigenlijk.

Schelvis is de enige die wel weet waar hij het over heeft. Volgens mij heeft hij trouwens eerder een zwak voor Roma dan voor Inter.
is hij weer veranderd dan (doet hij wel vaker) :D
ik moest zo lachen om novara - inter met schelvis als commentator toen werd hij helemaal gek en boos op inter :rofl:

Dominic

Senior Member
Jan 30, 2004
16,706
sowieso, bedoel je :p. En ook dat negatieve valt zeer mee. De laatste jaren wellicht wat meer, maar dat is dan ook niet per see onterecht. Daarnaast heeft hij veel waardering voor onze pre-calciopoli spelers gehad. Het probleem is dat hij meningen van omringenden, die nooit serie A kijken, teveel waardeert en zich daardoor laat beinvloeden.

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,131
sowieso, bedoel je :p. En ook dat negatieve valt zeer mee. De laatste jaren wellicht wat meer, maar dat is dan ook niet per see onterecht. Daarnaast heeft hij veel waardering voor onze pre-calciopoli spelers gehad. Het probleem is dat hij meningen van omringenden, die nooit serie A kijken, teveel waardeert en zich daardoor laat beinvloeden.
Hij heeft nog nooit 1 woord genoemd over Calciopoli 2, en noemt het omkoopschandaal minimaal 2 per wedstrijd. Het enige wat ik ooit goed vond aan hem was over Koning Kaart Nocerino toen die nog bij ons speelde :D

Dominic

Senior Member
Jan 30, 2004
16,706
En toch heb ik het gevoel als hij het over calciopoli heeft, dat hij nog enigzins weet waarover hij het heeft. De rest van de commentatoren heeft nooit de moeite genomen om zelfs maar op basaal niveau zich te informeren. Nou moet ik toegeven dat het ook niet eenvoudig is hierbij. Nog steeds weinig die weten wat nou wel en wat niet voorgevallen is.

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,131
Ja klopt, vooral 1 kant van het verhaal :D Ach ik kan het hem ook niet kwalijk nemen, Hij is volgens mij echt de enige die Italiaans voetbal enerverend vind :)

Hoe is het eigenlijk gekomen dat je voor Juve bent Dom?

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 31)