Anyone seen Fight Club? (1 Viewer)

Anders

Senior Member
Dec 13, 2002
3,134
#8
++ [ originally posted by lacrease ] ++
lemme rephrase: from what you saw in the movie do you think a sequel would be a good move?
No... I can't really imagine how you could make a sequel... what's left unsaid???

BTW... Great movie!
 

Anders

Senior Member
Dec 13, 2002
3,134
#12
++ [ originally posted by lacrease ] ++
well the director cant remember his name also directed seven. anyone seen that?
yeah... no sequel for that either... if that's what you're thinkin'
 

vitoria_Ally

Senior Member
Jul 14, 2002
7,232
#13
Yes. Another good movie, very good.
After the end, when the credits were scrolling down, I was still sitting in the cinema and I was thinking: what the hell was that?
it impressed me so much.
 
OP

Layce Erayce

Senior Member
Aug 11, 2002
9,116
  • Thread Starter
  • Thread Starter #14
    thnx respaul. well he's brilliant at eerie plots. i happen to love movies like that- ones that have a psychological thread. unbreakable by m night shyamalan's another one.
     

    #10

    Senior Member
    Jul 28, 2002
    6,814
    #15
    top movie , ed norton fantastic,n a mate of mine is tryin to write a seqeul in his spare time, cos he loved the film that much lol,
     
    OP

    Layce Erayce

    Senior Member
    Aug 11, 2002
    9,116
  • Thread Starter
  • Thread Starter #16
    haha a friend of mine tried that with the matrix. unfortunately i moved and never met him again....


    its always cool to do stuff like that.
     

    Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 1)