afonso alves to juve???? (2 Viewers)

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
#68
De Spaanse grootmacht FC Barcelona heeft zich gemengd in de strijd om de topscorer van de Nederlandse eredivisie, Afonso Alves (26).

De ploeg die onder leiding staat van de Nederlandse oefenmeester Frank Rijkaard wil diep in de buidel tasten om de Braziliaanse goalgetter naar Spanje te halen. Volgens het Zweedse Sportbladet zouden de Cataloniërs een bod nabij de 25 mijoen euro aan het voorbereiden zijn op Alves.

De aanvalsleider heeft de clubs momenteel voor het uitkiezen. Naast Ajax zouden diverse topploegen uit Duitsland, Spanje en Italië hun oog hebben laten vallen op de Braziliaan.

Alves' landgenoot Ronaldinho heeft al een goed woordje gedaan voor de sluipschutter. "Ik heb Afonso Alves zien spelen voor SC Heerenveen op de televisie, en ik moet zeggen dat hij het fantastisch deed," zei Ronaldinho tegenover de Zweedse zender SVT. "Ik hoor ook van anderen dat hij momenteel de sterren van de hemel speelt. Als hij zo doorgaat, heeft hij een zeer grote toekomst voor zich liggen."

De in Belo Horizonte geboren Alves is zelf blij met de lovende woorden van de sterkhouder van Barça. "Het is zeer belangrijk voor mij om een speler van het kaliber Ronaldinho zulke dingen over mij zegt. Het is een heel mooi gebaar, maar dat betekent niet dat ik er al ben. Ik besef zelf ook dat ik keihard moet werken om te spelen op het niveau waar hij momenteel op speelt."
---------------------------------------------------------------------------------------

Add Barca to the list, they would be prepared to offer 25MEuro for him according to the article above.
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
#73
They are surely annoying the Dutch Hunter fans, they are getting angry on us for posting that much in his guestbook.
 

Dominic

Senior Member
Jan 30, 2004
16,693
#78
Alves is really good too though, he can score from anywhere, by any means possible. Be it a header, a precise finish or a freekick; he does it all.
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 2)