¿Hablas Español? (47 Viewers)

Status
Not open for further replies.

Hydde

Minimiliano Tristelli
Mar 6, 2003
38,990
jjeje gracias....Panama gano 4-0 a santa lucia...pero iguañ ellos no son los grandes rivales....aunq siempre es bueno empexar con el pie firme ;)

Dragon

Senior Member
Apr 24, 2003
27,407
Plot Outline: "Unfaithful" centers on Diane Lane and Richard Gere as a couple living in the New York city suburbs whose marriage goes dangerously awry when the wife (Lane) indulges in an adulterous fling.

A stunning, provocative and sensuous thriller directed by Adrian Lyne. Enough nudity to flesh out the movie and the violence is top notch brutal. A suburbanite(Diane Lane)puts her eleven year marriage on the line by having an affair with a younger man (Erik Per Sullivan)that she accidentally runs into in the city. The affair is hot and passionate. The husband(Richard Gere)realizes that something has gone awry in his marriage. Upon finding out what his wife has been doing, he confronts her lover. Your eyes will be glued to the screen. The passion; the angst; the guilt; the shame; all drip with realism. You will probably leave the theater a little flushed and wanting a cigarette...well, you get the idea. Lane carries this movie and deserves a lot of the credit for its success. Gere is excellent as the stunned husband even if he doesn't play the stud role. Highly recommended.

http://www.google.com/search?hl=en&ie=UTF-8&q=unfaithful

Jessica

Senior Member
Aug 10, 2003
5,192
++ [ originally posted by fabiana ] ++
me molestan los lentes de contacto

que gastidio!!!!

sera que alquilo una pelicula en directv... quiero contarte un chiste pero ya te lo conte...
jajaja, cuentame otro!

a mi prima le salio una infeccion por usar lentes de contacto ahora usa a cada rato gotitas, que fastidio

Dragon

Senior Member
Apr 24, 2003
27,407
me imagino que deben existir porque esa cancion es nueva

esta relacion ya es monotoniiiaa

bajatela es super buena, aunque mi cancion preferida de ellos es esta:

"y la gente dice ua ua ya tu sabes te dejaron flat, embarcado, plantado, oohh te dejaron fly"

Dragon

Senior Member
Apr 24, 2003
27,407
++ [ originally posted by Jessica ] ++

jajaja, cuentame otro!

a mi prima le salio una infeccion por usar lentes de contacto ahora usa a cada rato gotitas, que fastidio
a mi me salio una ulcera en la cornea... pero ya no me sale mas
es horrible, duele dem

ARTURO TE PUEDO CONTAR UN CHISTE?

Jessica

Senior Member
Aug 10, 2003
5,192
me imagino que deben existir porque esa cancion es nueva

esta relacion ya es monotoniiiaa

bajatela es super buena, aunque mi cancion preferida de ellos es esta:

"y la gente dice ua ua ya tu sabes te dejaron flat, embarcado, plantado, oohh te dejaron fly"
esa es buenisima tambien!

Jessica

Senior Member
Aug 10, 2003
5,192

a mi me salio una ulcera en la cornea... pero ya no me sale mas
es horrible, duele dem

ARTURO TE PUEDO CONTAR UN CHISTE?
a ella no se si le salio eso, pero se que ella dijo que era horrible tambien

menos mal yo no necesito lentes, bueno no lo se, deberia de ir al oftalmologo o lo que sea

Status
Not open for further replies.

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 47)