¿Hablas Español? (40 Viewers)

Status
Not open for further replies.

Dragon

Senior Member
Apr 24, 2003
27,407
jajajajajaja que paja esto, es depinga pero si son cursis

VENEZUELA IS THE BEST TWICE IN 2003

Based on its performance in the world's most prestigious beauty pageants, Venezuela could be considered "the" destination for those who wish to see the most beautiful women in the world. In the last 10 years this South American country has produced 1 Miss World, 1 Miss Universe and 3 Miss International, in addition to countless runner-ups and finalists in these pageants.

In 2003 Venezuela has won two awards: the Grand Slam Award, for once again having finished in 1st place in the ranking which measures all countries' performance in the past 10 years, and the "Country of the Year Award", for being the most acomplished nation in 2003 alone.

Venezuela won the Miss International title with Goizeder Azua (photo), was 2nd in Miss Universe with Mariangel Ruiz, got a Miss World semi-finalist (Valentina Patruno) and only failed to place in Miss Earth.

Leader Venezuela kept an excellent point average in 2003.

Take a look at the Grand Slam Ranking's leader performance in the last 10 years:

MISS WORLD: winners: 1, runner-ups: 3, semi-finalists: 2, non-finalists: 4; MISS UNIVERSE: winners: 1, runner-ups: 9, non-finalists: 0; MISS INTERNATIONAL: winners: 3, runner-ups: 3, semi-finalists: 3, non-finalists: 1; MISS EARTH: non-finalists: 3.

Overall, 78% of the Venezuelan delegates sent to the 'big 4' since 1994 have placed in their respective contests, a record the rest of the planet loves to envy!

Will the streak continue? Most likely, after all, "en una noche tan linda como esta" ("in such an extraordinary nigh", theme song of Miss Venezuela), we can only expect exquisite beauties to walk away with the crowns and responsibility to continue this beautiful legacy…

So catch them, if you can...

Dragon

Senior Member
Apr 24, 2003
27,407
catch me if you can esa pelicula me parecio semi buena

nada escucho un cd de jlo jaajaaj aahorita voy a salir a comprar unas cosas
tengo como dolor de cabeza

Jessica

Senior Member
Aug 10, 2003
5,192
sip y me entere una vez que la esposa de chayanne es la hermana de la esposa de maldini creo que adriana se llama la esposa de maldini, esas hermanas salieron con suerte lol

sabes que hoy estaba chateando con el chamo que va por el madrid al que estaba fastidiando con la foto de ronaldinho...

y me conto que vio en un programa de chismes que supuestamente la ex-esposa de ronaldo le monto cachos a el con seedorf.. y por eso es que ronaldo se fue de italia

a mi me suena mas a mentira porque si me dicen que le monto cachos con nesta, totti etc... pero con SEEDORF? lol

Dragon

Senior Member
Apr 24, 2003
27,407
miedooooo

seedorf es demasiaod feo

soy demasiado mala en yahoo graffiti

si la hermana de la esposa de maldini es algo del cumbres y una vez maldini fue a firmar autografos al cumbres

Jessica

Senior Member
Aug 10, 2003
5,192
es horrible

yo era buenisima en graffiti pero ahora no lo puedo jugar ademas de que con este mouse no puedo hacerlo bien :(

que ganas, yo me muero por ver a un jugador como ellos o sea maldini,nesta el que SEA

lo dije y lo vuelvo a repetir QUIERO CAMBIARME DE COLEGIO lol

Jessica

Senior Member
Aug 10, 2003
5,192
yo tambien estoy asi demm ladillada, me deberia de bañar porque estoy toda azul lol
pero antes quiero grabar un cd, ayudame pa escoger 18 canciones buenas dime unas que te gusten pa ponerlas :)

Jessica

Senior Member
Aug 10, 2003
5,192
pero es que el problema es que esas ya las tengo en otro cd lol
creo que mejor voy a esperar que si una semana pa tener bastantes nuevas

quieroooo canciones nueeeevas! que la gente cante bien vale! :D

que ladilla cargo no se que me pasa
estoy como hipnotizada

Status
Not open for further replies.

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 40)