Yet another muslim TOUCHDOWN! (6 Viewers)

Status
Not open for further replies.

Zé Tahir

JhoolayLaaaal!
Moderator
Dec 10, 2004
29,281
Where the fuck did I say I was the victim? How could I possibly be the victim in this case? Victim of what?
You didn't. Settle down.

Hoori is being accused of being selective in the arguments she chooses to answer, yet her nail-on-head post above has been completely ignored.
Ah yeah, by Yamen. He's the only one who believes in stoning.

Buy on AliExpress.com

Osman

Koul Khara!
Aug 30, 2002
61,484
Tuff alek! Han e suedi? :p Jag som trodde han va blatte hela tiden. Sadomin, har du en snygg blondin jag kan sno från dig? Om du ska ha fördomar så, skulle har jag inget imot ger dig en orsak ;)

Sadomin

Senior Member
Apr 5, 2005
7,327
Tuff alek! Han e suedi? :p Jag som trodde han va blatte hela tiden. Sadomin, har du en snygg blondin jag kan sno från dig? Om du ska ha fördomar så, skulle har jag inget imot ger dig en orsak ;)
Ska till Turkiet imorgon på blondinjakt. Läste lite recensioner av suedis (dvs inte iranier som jag ;)): "vädret är jättebra, stranden är toppen men det är jobbigt med alla turkar överallt". De har t.o.m. en skandinavisk nattklubb där turkar inte får komma in. :lol:

Osman

Koul Khara!
Aug 30, 2002
61,484
Jag vet du inte e, men måste försöka ifall du har en blondin :lol:

Och jo jag vet sånt efterbliven skit, brorsan va i Thailand och dom gör samma shit där :lol:

Osman

Koul Khara!
Aug 30, 2002
61,484
Jag tror inte det, kommer ihåg i gymnasiet, flesta killar va fotbollsgalna och intresserade (t.o.m vissa tjejer), och typ alla alla blattar var Serie A fans (vissa La liga), medans alla suedis EPL med få undantag, hehe.

Det bara se också svenska spelare, blatte talangerna (läste det i offside U-21 grej några månader sen) heja på Serie A lag och så, medans svenskarna sa typ Liverpool, Liverpool, Liverpool :D

P.S Med andra ord, om det är inte bara svensk talande juve sida, så är det oftast blattar du stöter på här eller Serie A fans i allmänt :D

Zé Tahir

JhoolayLaaaal!
Moderator
Dec 10, 2004
29,281
Ska till Turkiet imorgon på blondinjakt. Läste lite recensioner av suedis (dvs inte iranier som jag ;)): "vädret är jättebra, stranden är toppen men det är jobbigt med alla turkar överallt". De har t.o.m. en skandinavisk nattklubb där turkar inte får komma in. :lol:
:lol:

Status
Not open for further replies.

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 6)