++ [ originally posted by genesio ] ++
goed maat en met jou???
alleen wa zenuwen en vol ongeduld!
euro2004 gaat italie het nu eindelijk winnen!!!???!!!!
en emerson die ik echt heeeeel graag bij juve wil, kan gewoon nie wachten op de dag dat hij de juve fans gaat begroeten en een wit zwarte t-shirt gaat aan doen en met de bal begint te dribbelen.
en vieri al de 3de zomer dat hij naar juve gaat dat die nu eindelijk gaat komen, hopelijk gaat maresca niet gaan maar als maresca nu blijft ja of nee die jonge krijgt gewoon nooit zijn kans, hopelijk ziet capello wat lippi niet zag en geef hij maresca een kans dat divaio en carini maar gaat juve kan die 5miljoen wel missen voor vieri.
we krijgen ons geld toch terug via trezeguet.
dan ff onze verdediging versterken met cannavaro ferrari of mexes wie weet oddo of bonera.
en hoe gaat het met jou????
ben je geen fan van oranje???
zo ja zit het oranje gevoel ook al fel in je zoals bij mij het azzurri gevoel????
ciao maat
goed maat en met jou???
alleen wa zenuwen en vol ongeduld!
euro2004 gaat italie het nu eindelijk winnen!!!???!!!!
en emerson die ik echt heeeeel graag bij juve wil, kan gewoon nie wachten op de dag dat hij de juve fans gaat begroeten en een wit zwarte t-shirt gaat aan doen en met de bal begint te dribbelen.
en vieri al de 3de zomer dat hij naar juve gaat dat die nu eindelijk gaat komen, hopelijk gaat maresca niet gaan maar als maresca nu blijft ja of nee die jonge krijgt gewoon nooit zijn kans, hopelijk ziet capello wat lippi niet zag en geef hij maresca een kans dat divaio en carini maar gaat juve kan die 5miljoen wel missen voor vieri.
we krijgen ons geld toch terug via trezeguet.
dan ff onze verdediging versterken met cannavaro ferrari of mexes wie weet oddo of bonera.
en hoe gaat het met jou????
ben je geen fan van oranje???
zo ja zit het oranje gevoel ook al fel in je zoals bij mij het azzurri gevoel????
ciao maat
Ik ben eigenlijk ook een Italie fan, ik denk ook wel dat zij het sterkste elftal hebben op ec04. Frankrijk heeft wat zwakheden achterin. Maresca moet echt blijven, Capello moet hem nu gewoon een kans geven.
Bonera is niet zo goed hoor, geloof me.