Trofeo Berlusconi (1 Viewer)

genesio

Senior Member
Feb 15, 2004
845
jo dominic en ga je ajax-juventus kijken????

ik heb nog geen tickets kunnen vast krijgen want ik heb een ajax fancard nodig .

en ik weet niet als je ook een fancard nodig hebt, als je bij juve vak wilt zitten. dus ik ben nog nie zeker als ik ga.

ma kijken live of voor de buis ga ik zeker doen.
 

genesio

Senior Member
Feb 15, 2004
845
OLIVERAAAAAAAAAAAAAA 0-1!!!!!!!!! whooooooooooo

dammnnn ho again say that juventus isent any match for this milan???


dammnn we are playing with some bench players and we are winning in milan :D WE RULE!!!! FORZA JUVE FORZA OLIVERA!!!!
 

Dominic

Senior Member
Jan 30, 2004
16,692
++ [ originally posted by genesio ] ++
jo dominic en ga je ajax-juventus kijken????

ik heb nog geen tickets kunnen vast krijgen want ik heb een ajax fancard nodig .

en ik weet niet als je ook een fancard nodig hebt, als je bij juve vak wilt zitten. dus ik ben nog nie zeker als ik ga.

ma kijken live of voor de buis ga ik zeker doen.
Heej Genesio. Ja ik ben echt van plan te gaan, ik heb echter nog geen kaartje. Ik heb zelfs het idee dat het makkelijker is om een kaartje te krijgen in het uit(juve)-vak.

P.S. We moeten de berlusconi cup verliezen.
 

genesio

Senior Member
Feb 15, 2004
845
++ [ originally posted by Dominic ] ++


Heej Genesio. Ja ik ben echt van plan te gaan, ik heb echter nog geen kaartje. Ik heb zelfs het idee dat het makkelijker is om een kaartje te krijgen in het uit(juve)-vak.

P.S. We moeten de berlusconi cup verliezen.
ma voor mij mogen we ze gerust winnen , men zegt dat het ongeluk brengt ma dat is dikke larie.

milan en juventus hebben al een paar keer de "spell" verbroken dus het gaat hier niet over een echte "spell"


plus toen milan won en juve kampioen werd won milan wel de champions leageu :)
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 1)