The Phone Zone (1 Viewer)

Status
Not open for further replies.

Dragon

Senior Member
Apr 24, 2003
27,407
#2
haha my cell phone sucks and i couldnt give a shit.. its a motorola talk about but not the large ones it looks like a startac
 

Majed

Senior Member
Jul 17, 2002
9,630
#4
I love samsungs, they make the toughest phones :thumb: :cool:

i've had a samsung for 3 years!! and it still works perfectly. It went through some rough times :D ....

1. it fell from a 3-story-high balcony :eek:
2. i dropped it in a cup of water :fool:
3. I left it in My car for 4 says during the summer.
4. i must have dropped it a million times... :dazed:
5. it was used as a throwing object in a couple of dorm room activities.. :D
............

it served me well, but i had to switch to GSM so i bought a Nokia. (we dont have a lot of GSM mobile phone options here in the US )
 
OP
OP
gray

gray

Senior Member
Moderator
Apr 22, 2003
30,091
#5
++ [ originally posted by Majed ] ++
1. it fell from a 3-story-high balcony :eek:
2. i dropped it in a cup of water :fool:
3. I left it in My car for 4 says during the summer.
4. i must have dropped it a million times... :dazed:
5. it was used as a throwing object in a couple of dorm room activities.. :D
Are you suuure you live in the US? Sounds like exactly the same things that happened to my phone :p Tough stuff :thumb:

Water?! I haven't gone that far!

it served me well, but i had to switch to GSM so i bought a Nokia. (we dont have a lot of GSM mobile phone options here in the US )
Oh really? I thought it was GSM over there... 90% of phones in Aus are GSM, only Orange and another company do CDMA
 

Dragon

Senior Member
Apr 24, 2003
27,407
#6
gsm sucks here in venezuela, theyve affiliated with TIM (telecom italia mobile) though so in like two years it should be the best option
 

Majed

Senior Member
Jul 17, 2002
9,630
#7
Only two companies in the whole USA offer GSM:
T-Mobile
At&t

All the rest are crap because they dont offer the many feautes of GSM.

.......
Phones in Europe, Asia and the Middle East are way more advanced.


BTW, The best part of my phone is my number.
It's ***-JUVE :cool: :D
 

Majed

Senior Member
Jul 17, 2002
9,630
#9
yeah, i do think it's pretty [] "toight like a toiger" [/Goldmember Dutch Accent] but everyone else are now sure that i'm a freak! ;)
 

Zlatan

Senior Member
Jun 9, 2003
23,030
#12
What I want: Nokia Vertu. Prices range from 24.000 € for the basic one to 50.000+ € for the top model. :eek:

Kinda doubt I'll get it ;)
 

Lilianna

Senior Member
Apr 3, 2003
15,969
#13
++ [ originally posted by Majed ] ++
I love samsungs, they make the toughest phones :thumb: :cool:

i've had a samsung for 3 years!! and it still works perfectly. It went through some rough times :D ....

1. it fell from a 3-story-high balcony :eek:
2. i dropped it in a cup of water :fool:
3. I left it in My car for 4 says during the summer. 4. i must have dropped it a million times... :dazed:
5. it was used as a throwing object in a couple of dorm room activities.. :D
............

it served me well, but i had to switch to GSM so i bought a Nokia. (we dont have a lot of GSM mobile phone options here in the US )
you are worse than my best friend!!!
when she buys a mob. the poor mob will have a serious accident straight away....... :D:down:

but you are lucky that yours is working....

and i have my nokia 8210 2 years now,
and it is woking perfectelly...
but i'll change it cause i am sick of it any more.....
 

Majed

Senior Member
Jul 17, 2002
9,630
#14
++ [ originally posted by G_O_A_T ] ++
What I want: Nokia Vertu. Prices range from 24.000 € for the basic one to 50.000+ € for the top model. :eek:

Kinda doubt I'll get it ;)
if it costs that much, then no doubt it's gold plated at least...
 

Lilianna

Senior Member
Apr 3, 2003
15,969
#15
++ [ originally posted by G_O_A_T ] ++
What I want: Nokia Vertu. Prices range from 24.000 € for the basic one to 50.000+ € for the top model. :eek:

Kinda doubt I'll get it ;)
me too... :LOL::LOL:

except if you are extremelly rich!!!!!!!

btw,GREAT avatar!!

it's very funny!!!!
 
OP
OP
gray

gray

Senior Member
Moderator
Apr 22, 2003
30,091
#17
++ [ originally posted by G_O_A_T ] ++
What I want: Nokia Vertu. Prices range from 24.000 € for the basic one to 50.000+ € for the top model. :eek:

Kinda doubt I'll get it ;)
:eek::eek: That thing better have seats and a steering wheel :eek::eek:
 

Lilianna

Senior Member
Apr 3, 2003
15,969
#18
++ [ originally posted by G_O_A_T ] ++
Thanx. :thumb:

It's funny, but very cool and unique, wouldnt you say??? ;)

(please say yes :D )


YES.......!!!

SI.....!!!

OUI...!!!

DA...!!!

YA...!!!

NAI...!!! (greek<and it"s pronounced ne)

no,seriously now...

it's soooo cool!!!! :thumb: :cool:
 
Status
Not open for further replies.

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 1)