Skandinaviska Juvetråden (11 Viewers)

JuveA88

Junior Member
Oct 5, 2003
291
Halløj..

Nogen der ved hvordan man kan få billet til parken og sidde sammen med de andre Juventus-fans? Jeg købte "pakken" sidste år med FCN, men det var sgu ikke optimalt at sidde sammen med snobberne..:)

Jeg tænker, man skal henvende sig / melde sig ind i Juventus' internationale fanklub.. Men er ikke sikker!?

Nzoric

Grazie Mirko
Jan 16, 2011
37,877
Halløj..

Nogen der ved hvordan man kan få billet til parken og sidde sammen med de andre Juventus-fans? Jeg købte "pakken" sidste år med FCN, men det var sgu ikke optimalt at sidde sammen med snobberne..:)

Jeg tænker, man skal henvende sig / melde sig ind i Juventus' internationale fanklub.. Men er ikke sikker!?
Har ikke prøvet det selv, men der er en hel tråd et eller andet sted præcis om det her emne. Hvis jeg var mindre doven ville jeg selv grave det frem til dig, men prøv at se efter :p

Hængebøffer

Senior Member
Jun 4, 2009
25,185
Halløj..

Hvis man havde Juvetrøje på sidste år, så fik man lov til at komme til udeafsnittet istedet.

Hængebøffer

Senior Member
Jun 4, 2009
25,185
Troll :D

Gutten foran mig havde en Juve trøje på og han blev bedt om at tage den af ellers måtte han ikke komme ind på stadion.
Jeg lyver sgu ikke. Jeg mødte nogle jeg kendte og de kom derned. De spurgte om jeg ville med, men skulle se den med nogle andre, som var kommet ind.

Jeg prøvede at skifte tribune, men så gik den i ged og startede forfra, så jeg panikkede og nu skal jeg stå med de hardcore FCK-fans :lol:

- - - Updated - - -

Troll :D

Gutten foran mig havde en Juve trøje på og han blev bedt om at tage den af ellers måtte han ikke komme ind på stadion.
Havde han hipsterskæg?

Nzoric

Grazie Mirko
Jan 16, 2011
37,877
Jeg prøvede at skifte tribune, men så gik den i ged og startede forfra, så jeg panikkede og nu skal jeg stå med de hardcore FCK-fans :lol:
hahaha :lol: hold kæft et dræn!

- - - Updated - - -

Havde han hipsterskæg?
Nej, men han blev meget arrig. Så smuttede han over på den anden side af vejen for at gemme sin trøje og gik ind i tanktop.

Hængebøffer

Senior Member
Jun 4, 2009
25,185
hahaha :lol: hold kæft et dræn!

- - - Updated - - -
Jeg svor sidste år, at det var sidste gang det skete, well... Jeg har en kammerat, som er kæmpe FC-fan og han sagde jeg nok også skulle passe på med at juble - det kan jeg bare ikke :D

Første kamp mod FCK er sikkert sådan en typisk kamp, hvor holdet og Pirlo sejler og vi ikke vinder. Omvendt skulle det ikke undre mig, at vi brager fire mål ind nu når jeg skal stå sammen med spaderne :lol:

- - - Updated - - -

Er nedre A overhovedet til salg? Kigger nu, men udvalget er sgu ikke for imponerende (og Billetlugen er pisse langsom)...
Det skulle gå stærkt + siden sejlede, så jeg havde slet ikke styr på tribunerne. Første gang jeg kom i gennem, der skrev den FCK-afsnit, så jeg prøvede at skifte, men det kunne jeg ikke og den gik tilbage til forsiden.

Anden gang skrev den ikke noget om FCK-afsnit, så det var først bagefter, at jeg var klar over hvad jeg havde bestilt til.

Nzoric

Grazie Mirko
Jan 16, 2011
37,877
Jeg svor sidste år, at det var sidste gang det skete, well... Jeg har en kammerat, som er kæmpe FC-fan og han sagde jeg nok også skulle passe på med at juble - det kan jeg bare ikke :D

Første kamp mod FCK er sikkert sådan en typisk kamp, hvor holdet og Pirlo sejler og vi ikke vinder. Omvendt skulle det ikke undre mig, at vi brager fire mål ind nu når jeg skal stå sammen med spaderne :lol:

Det er virkelig dårligt for et venskab sådan noget. Jeg prøvede at se en Inter kamp med en ven (som er en inter fan) for et par år siden, vi endte med at kaste stole på hinanden mens hans kæreste forsøgte at dæmpe gemytterne.

Qwisto

Senior Member
Oct 5, 2010
515
Hey

Jeg var i udlandet for at studere da vi mødte FCN sidste år, så min hungren efter at se Juve på dansk jord igen er større end nogensinde. Kan man kun købe pakken med alle tre kampe`eller bliver Juve-billetterne sat til salg for sig selv på et tidspunkt?

Nzoric

Grazie Mirko
Jan 16, 2011
37,877
Hey

Jeg var i udlandet for at studere da vi mødte FCN sidste år, så min hungren efter at se Juve på dansk jord igen er større end nogensinde. Kan man kun købe pakken med alle tre kampe`eller bliver Juve-billetterne sat til salg for sig selv på et tidspunkt?
Din bedste chance er at følge med på DBA hvis du udelukkende vil se Juve kampen, ellers kan du købe en pakke billet.

Völler

Always spot on
May 6, 2012
23,091

- - - Updated - - -

Det skulle gå stærkt + siden sejlede, så jeg havde slet ikke styr på tribunerne. Første gang jeg kom i gennem, der skrev den FCK-afsnit, så jeg prøvede at skifte, men det kunne jeg ikke og den gik tilbage til forsiden.

Anden gang skrev den ikke noget om FCK-afsnit, så det var først bagefter, at jeg var klar over hvad jeg havde bestilt til.
Kan slet ikke overskue Nedre C eller Sektion 12. :D Hvilken en fik du til?

Nzoric

Grazie Mirko
Jan 16, 2011
37,877
Enkeltbilletter sættes kun til salg, hvis der ikke bliver udsolgt. Så det er lidt et sats at vente. :)
Hvis jeg kender Real Madrid fans ret så bliver DBA oversvømmet med Juve biletter.

- - - Updated - - -

Jeg har lige fundet ud af, at jeg faktisk har til langsiden :lol:
Det kan faktisk godt være at det bare er dig som sejler, ikke siden :D

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 11)