Skandinaviska Juvetråden (7 Viewers)

Fake Melo

Ghost Division
Sep 3, 2010
37,077
Jepp!

Fortsatt litt tid som gjenstår da. Er på mitt 4. studieår (av 5), samt at jeg må ha en praksisperiode på minst to år som advokatfullmektig før jeg kan få bevilling. But I'm getting there :)
Da vet jeg hvem jeg skal ringe når jeg er i trøbbel :)

Du kommer til å gjøre det bra, Jem!
 
OP
Zé Tahir

Zé Tahir

JhoolayLaaaal!
Moderator
Dec 10, 2004
29,281
  • Thread Starter
  • Thread Starter #824
    Den jäveln :lol: I havent seen this, but I actually know him( havent seen him in a while, know of his family, his sister is a co-worker), his name is Abdi, I knew he was free sprited but not actually comedian funny :D (except when he is on stage in first clip, was embarrassing). Good subject to highligh/make parody of, aina is getting out of controll, asking peeps randomly for ID for NO reason all over, bit heavy handed.
    Va?? Får de göra så? Helt sjukt.

    Hei hei :(

    Snakk svensk da for faen!
    Detsamma!
     

    Osman

    Koul Khara!
    Aug 30, 2002
    59,204
    Va?? Får de göra så? Helt sjukt.



    Detsamma!
    Jo, dom står vid tåg o buss stationer och frågar folk efter ID hit o dit, lamt försökt att vara "proaktiv" mot folk som är papperslösa i landet tydligen, PR jippo bs from politiker. Och inte helt lagligt heller.
     

    Deep C

    Senior Member
    Apr 8, 2012
    2,096
    Jeg synes hende Helle virker som et yderst sympatisk menneske. Jeg kunne godt dele en kop kaffe og en småkage med hende i hendes kolonihavehus. Så kan vi snakke om hvorfor perkerne er skyld i, at hun blev fyret fra Schulstad og gik på førtidspension, og nu må nøjes med én hindbærroulade om dagen (((
     

    Jem83

    maitre'd at Canal Bar
    Nov 7, 2005
    22,865
    Da vet jeg hvem jeg skal ringe når jeg er i trøbbel :)

    Du kommer til å gjøre det bra, Jem!
    Takk for det :)

    Ja, bare å ringe :D

    Juventini får gratis bistand!

    - - - Updated - - -

    Aaa, men lot mig prova! Vem tror ni blir "matchens lirare" i kväll?

    Matri, så småningom, efter at matchen har varit fastnat på nåll-nåll i nittio minuter??

    Bara tanken på det har givit mig stånd! Kolla!

    Fy fan säjer jag bara. Det där blir mycket kul! Lattjo Lajban!
     

    Maddy

    Oracle of Copenhagen
    Jul 10, 2009
    16,541
    Jeg synes hende Helle virker som et yderst sympatisk menneske. Jeg kunne godt dele en kop kaffe og en småkage med hende i hendes kolonihavehus. Så kan vi snakke om hvorfor perkerne er skyld i, at hun blev fyret fra Schulstad og gik på førtidspension, og nu må nøjes med én hindbærroulade om dagen (((
    Enig. Rart at se en rigtig dansker herinde.
     

    Hængebøffer

    Senior Member
    Jun 4, 2009
    25,185
    @<a href="http://forum.juventuz.org/member.php?u=12080" target="_blank">Mogens Glistrup</a>

    Se hvordan den prægtige Lars Hedegaard på kløgtig vis, svarer på Kranik's misvisende spørgsmål:

     

    Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 6)