Skandinaviska Juvetråden (6 Viewers)

Nzoric

Grazie Mirko
Jan 16, 2011
37,748
Din sidste post startede godt, vil enormt gerne se hvordan det slutter :D .

Har du nogensinde trollet rundt på "Nej til Moskéer i Danmark"?
 

Hængebøffer

Senior Member
Jun 4, 2009
25,185
Nej til moskeer i Danmark er fascinererende på den facon, at ALLE kartoflerne staver værre end perkerne. Jeg er desværre blevet smidt ud, men det er underholdende.
Der er mange danskere, der staver som en hest. Det er sjovt, når folk sviner det danske uddannelsessystem, men ikke engang kan finde ud af, at sætte et nutids-r.
 

Jem83

maitre'd at Canal Bar
Nov 7, 2005
22,865
Det blir bare spekulasjoner, men det er verdt å merke seg at de mer seriøse aktørene som har vært inne i bildet, herunder Kripos, har på bakgrunn av obduksjonsrapporter mv. alle konkludert med at det ikke er grunnlag for mistanke om kriminelle forhold i forbindelse med Molands død. Nå foreligger det en drapstiltale fra militæret i Kongo, men det er ikke fullstendig kjent enda hva den bygger på.
 

Nzoric

Grazie Mirko
Jan 16, 2011
37,748
Jävlar, den där storyn om Joshua French i Kongo är ju helt sjukt. Jem och Hashim, vad tror ni? Är han skyldig eller inte?
En privst sikkerhedsansat i den mest blodige krig siden anden verdenskrig? Han er givetvis skyldig. Jeg ved dog ikke om han havde aktive forbindelser til Norges regering eller ej.
 

Deep C

Senior Member
Apr 8, 2012
2,096
En privst sikkerhedsansat i den mest blodige krig siden anden verdenskrig? Han er givetvis skyldig. Jeg ved dog ikke om han havde aktive forbindelser til Norges regering eller ej.
Tror mere deres spørgsmål er omkring, hvorvidt han har nakket hans kammerat, sådan som de indfødte påstår.
 
May 22, 2013
736
Det syntes jeg også.
Var det pun intended? :p

Jeg græmmer mig altid når jeg ser de der "fuck indvandrere"-diskussioner på face. De er så unuancerede, forstår slet ikke det er muligt at samle så meget ignorance på ét sted. Tænk at folk, der ikke ved noget, om noget som helst, føler behov for at udtale sig offensivt mod fremmede mennesker...
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 6)