jag antar att jag inte fick fram budskapet?

Vill absolut inte ha någon Inter spelare misstolka mig inte. Men anfallet ser jag som vår svagaste lagdel och det tror jag dom flesta kan hålla med om. I täta matcher lyckas vi inte sätta våra chanser och vi har ingen spelare som kan avgöra såna matcher på egen hand. Vi bör försöka åtgärda detta i sommar, vilket jag även tror Marotta kommer göra. Men lyckas vi inte få spelare som Higuain, vilket jag förövrigt tvivlar på. Så kanske Giovinco och spelare som Rossi kommer, kan vi få bättre? absolut men jag är skeptisk till om Marotta lyckas ro hem en sån stor värvning som Higuain ändå skulle vara. Vi behöver en anfallare i klass med Trezeguet som garanterar 20+ mål om han får vara skadefri.
Med det ville jag säga, att Rossi och Giovinco skulle ändå vara bättre än det vi har, men absolut ska vi inte nöja oss med det, men det är tyvärr det jag räknar med

hoppas jag har fel dock. Sen är jag inte helt såld på Matri,Quagliarella,Pepe även om dom håller som truppspelare. Övriga lagdelar är jag nöjd med, även om en vänsterback inte hade vart fel.
Sorry for the swedish.. but my english wasen´t understandable?