Paolo De Ceglie (8 Viewers)

oldlady87

Senior Member
May 13, 2012
1,845
Buongiorno a tutti voi! Dopo una pausa da internet lunga quasi un anno ho deciso di riattivare anche la mia pagina Facebook per tornare a comunicare con voi!

Ho in serbo diverse novità per le prossime settimane quindi… seguitemi con attenzione!!!! ;)

Poi è da ieri che ho in mente un ritornello che fa "Siamo noi ... siamo noi...", sapete come continuare???? :D :D :D

:shifty:
 

Mr Chocolate

Rubba Band Business
Dec 23, 2012
6,676
Buongiorno a tutti voi! Dopo una pausa da internet lunga quasi un anno ho deciso di riattivare anche la mia pagina Facebook per tornare a comunicare con voi!

Ho in serbo diverse novità per le prossime settimane quindi… seguitemi con attenzione!!!! ;)

Poi è da ieri che ho in mente un ritornello che fa "Siamo noi ... siamo noi...", sapete come continuare???? :D :D :D

:shifty:
no idea what that says
 

Monco

C.R.E.A.M
Mar 27, 2013
2,443
Buongiorno a tutti voi! Dopo una pausa da internet lunga quasi un anno ho deciso di riattivare anche la mia pagina Facebook per tornare a comunicare con voi!

Ho in serbo diverse novità per le prossime settimane quindi… seguitemi con attenzione!!!! ;)

Poi è da ieri che ho in mente un ritornello che fa "Siamo noi ... siamo noi...", sapete come continuare???? :D :D :D

:shifty:
Hello everyone. After a long break from the internet, which lasted for almost a year, I decided to re-activate my Facebook page again to communicate with all of you. I'll be announcing some news here in the upcoming weeks, so follow me carefully. Also, I got this song stuck in my head from yesterday which starts "Siamo noi... siamo noi...". Do you know how to continue it?

That's just basic translation, don't judge me if I made some mistakes. :p
 

nemnem

Junior Member
Jan 21, 2012
133
I think they will sell him, he never gave Conte the Defensive Quality he asked and that's also the reason for the Peluso transfer. Can't believe we keep him to make the Nr.3 after Asa and Peluso on a 3-5-2. On the 4-3-3 there will be Chiellini if they don't use him as a CB or Peluso.

Or we send him a year on loan.
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 8)